آیت‌الله شهید مبارکه‌ای برای احیای مذهب اهل‌بیت زحمات زیادی کشید

مبارکه- مرجع شیعیان جهان در پیامی به کنگره بزرگداشت ابوالمعالی آیت‌الله شهید سیدمحمدعلی مبارکه‌ای(ره) آورده است: «مبارکه‌ای از شرایط زمان آگاه بود و برای احیای مذهب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) تا آنجا که می‌توانست زحمت کشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع عالیقدر شیعیان جهان به مناسبت برپایی کنگره بزرگداشت ابوالمعالی آیت‌الله شهید سیدمحمدعلی مبارکه‌ای(ره) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «تشکیل این اجلاس که برای بزرگداشت عالم فرزانه مرحوم آیت‌الله سید محمدعلی مبارکه‌ای (رحمت‌الله علیه) و در هفتاد و سومین سال رحلت ایشان برگزار شده را به همه شما عزیزان و دست‌اندرکاران تبریک می‌گویم.

در این پیام اضافه شده است: «حقیقت این است که در هر عصر و زمانی علمای نخبه‌ای پیدا می‌شوند که هم بر جامعه زمان خود تأثیرگذارند و هم آثارشان برای زمان‌های بعد باقی می‌ماند و مرحوم آیت‌الله مبارکه‌ای (رحمت‌الله علیه) یکی از آنها بود.

در این پیام تصریح شده است: «او در علوم مختلف اطلاعات ارزشمندی داشت و از شرایط زمان آگاه بود و برای احیای مذهب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) تا آنجا که می‌توانست زحمت کشید. مردم مبارکه باید به وجود چنین عالم فرزانه افتخار کنند و راه او را ادامه دهند و زندگی او را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

کد خبر 396825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.