آیت‌الله مبارکه‌ای(ره) محور اتحاد، همدلی و انسجام جامعه بود

مبارکه- رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: آیت‌الله مبارکه‌ای(ره) در زمان غیبت محور اتحاد، همدلی و انسجام جامعه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان از مبارکه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی حیدری امروز پنجشنبه در کنگره بزرگداشت ابوالمعالی آیت‌الله شهید سیدمحمدعلی مبارکه‌ای(ره) که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار شد، اظهار کرد: این عالم و فقیه همواره جلوتر از زمان خود بود و تأثیر زیادی در بین اقشار مختلف مردم داشت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله شهید مبارکه‌ای(ره) یکی از فرماندهان پرافتخار و درخشان حضرت مهدی(عج) بود، اضافه کرد: ایشان همواره جلوتر از زمان خود بود و تأثیر زیادی در بین اقشار مختلف مردم داشت.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تصریح کرد: «برگزاری این کنگره اقدام ارزشمند و سرمشقی برای آیندگان است.

حیدری عنوان کرد: زنده کردن نام و یاد علامه مبارکه‌ای به‌عنوان الگویی برای نسل جوان و  آینده‌سازان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی یادآور شد: دانشگاهیان، حوزویان و جوانان باید در این وانفسای فرهنگی و بمب‌باران در فضای فرهنگی با آثار و کتاب‌های این عالم فقیه بیشتر آشنا شوند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مطرح کرد: علامه مبارکه‌ای شخصیتی بزرگ، مؤلفی زاهد و مقرب بین شیعه و سنی است و اینها عواملی برای ممتاز بودن شخصیت والای این بزرگوار محسوب می‌شود.

حیدری بیان کرد: باید با تأسی به شخصیت آیت‌الله شهید سیدمحمدعلی مبارکه‌ای(ره) دنیا و آخرت خود را آباد کنیم.

کد خبر 396823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.