دیدار بازی ها در برنامه فوتبال به وقت اصفهان رایگان است

سردبیر روزنامه الکترونیکی فوتبال به‌وقت اصفهان گفت: قصد داشتیم بستری فراهم کنیم تا خانواده‌ها و بانوان بتوانند در کنار یکدیگر فوتبال ببینند و شوق هواداری خود را ابراز کنند که این هدف به‌خوبی و با رعایت همه قوانین و شرایط محقق شد.

مرتضی رمضانی راد در گفت‌وگو با خبرنگار در رابطه باهدف از برنامه فوتبال به‌وقت اصفهان اظهار کرد: اصفهان دوتیم خوب دارد که پایتخت فوتبال کشور حساب می‌شوند. با قهرمانی‌هایی که سپاهان و ذوب‌آهن در دهه‌های ۸۰ و ۹۰  لیگ برتر و جام حذفی ایران به دست آوردند حس کردیم جای اقدامات فرهنگی،  تبلیغاتی و رسانه‌ای در حوزه فوتبال شهر و استانمان بسیار خالی است و در این عرصه اقدام تأثیرگذار و مداومی صورت نگرفته است و این موضوع باعث شد تا فوتبال به‌وقت اصفهان متولد شود و حیات خود را آغاز کند.

وی افزود: برای مسابقات جام جهانی فوتبال بعضی از کلان‌شهرها در سینماهای شهر خود بازی را به‌صورت زنده با حضور خانواده‌ها پخش کردند که جای چنین اقدامی در شهر ما خالی بود، به همین دلیل باهم فکری محمد کیوانی که در آن زمان شهردار منطقه دو اصفهان بودند(در حال حاضر شهردار منطقه ۸ اصفهان هستند) و دیگر دوستان برنامه‌ای را برای پخش فوتبال طراحی کردیم.

سردبیر روزنامه الکترونیکی فوتبال به‌وقت اصفهان بابیان اینکه برنامه فوتبال به‌وقت اصفهان کار خود را سال گذشته با فینال لیگ برتر قهرمانان اروپا بین دو تیم لیورپول و رئال مادرید آغاز کرد، خاطرنشان کرد: برای مسابقات جام جهانی بازی هارا پخش کردیم که در سالن خانواده‌ها شور ملی داشتند بعدازآن بازی‌های لیگ شروع شد که عمده مسابقات  خارج از خانه سپاهان و برخی از دیدارهای حساس  ذوب‌آهن را پخش کردیم، به پخش دیدارهای جام ملت‌های آسیا رسیدیم و هم‌اکنون هم با پخش دیدارهای سپاهان و برخی بازی‌های ذوب‌آهن به کار خود ادامه می‌دهیم، در حال حاضر یک سال و شش ماه و خوشحال هستیم که پرمخاطب‌ترین و مداوم‌ترین برنامه  سطح شهر در طول یک سال و نیم اخیر با لطف خدا و حمایت‌های شهرداری اصفهان متعلق به این برنامه است.از شروع این برنامه گذشته که با استقبال خوبی روبرو بودیم.

رمضانی راد اضافه کرد: ۴۳ برنامه تاکنون برگزار کردیم که آمار خوبی است. قصد داشتیم بستری فراهم کنیم  تا خانواده‌ها و بانوان بتوانند در کنار یکدیگر فوتبال ببینند و شوق هواداری خود را  ابراز کنند که این هدف به‌خوبی و با رعایت همه قوانین و شرایط محقق شد. حدود چهل‌وپنج دقیقه قبل از شروع هر مسابقه برنامه را شروع می‌کنیم تا با حضور کارشناسان بازی را تجزیه تحلیل کنیم، البته خوانندگان هم مهمان ما هستند تا با اجرای ترانه و شعرهای هواداری فضای ورزشگاه را برای حضار تداعی کنند. برکنار این پخش فوتبال‌ها یک ویژه‌برنامه ماهیانه با همین عنوان فوتبال به‌وقت اصفهان برگزار می‌کنیم که در آن پیشکسوتان و ستارگان دیروز، امروز و فردای ذوب‌آهن و سپاهان حضور دارند.

وی در خصوص مکان برگزاری برنامه فوتبال به‌وقت اصفهان تصریح کرد: این برنامه‌ها ابتدا در فرهنگسرای اسوه و  در حال حاضر هم در سالن حکمت باغ غدیر باهمت شهرداری‌های منطقه ۴ و ۸   در حال برگزاری است که رضا اخوان شهردار منطقه ۴ اصفهان حمایت‌های بسیار زیادی از ما انجام داده است. تالار حکمت در باغ غدیر یک مکان شیک و زیبا است که امکان ایده آل پخش فوتبال را دارد.

سردبیر روزنامه الکترونیکی فوتبال به‌وقت اصفهان  با اشاره به اینکه در هر برنامه تلاش می‌کنیم بهتر از گذشته باشیم، تأکید کرد:  برنامه‌های  فوتبال به‌وقت اصفهان رایگان است و بلیط فروشی ندارد تا هر قشری برای تماشای فوتبال و بهره‌مندی از این ویژه‌برنامه‌ها مشکلی نداشته باشند.

رمضانی راد در رابطه با حضور بانوان و آقایان در این برنامه، گفت: زمانی که از آقایان کسی بخواهد حرفی نامربوط بزند توسط دیگر افراد ساکت می‌شود و می‌فهمد در جمعی که بانوان حضور دارند نباید حرف نامربوط بزند.

وی بابیان اینکه فقط به پخش فوتبال اکتفا نکردیم، اظهار کرد: به سایر نیازهای فوتبال اصفهان نگاه کردیم و متوجه شدیم در رسانه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما یک روزنامه فوتبالی نداشتیم  و زمانی که روزنامه‌های استقلال و پرسپولیس و رسانه‌های اینترنتی این دو باشگاه برای دوتیم اصفهانی کری می‌خواندند شاید تنها هواداران در قالب کامنت و یا مطالبی در صفحات هواداری می‌توانستند جواب آن هارا بدهند و روزنامه‌ای نبود که محکم و کوبنده حامی و پشتیبان تیم‌های شهرمان باشد.

سردبیر فوتبال به‌وقت اصفهان ادامه داد: شخصاً به این موضوع که سال‌های زیادی است افراد رسانه‌ای خبره داریم اما روزنامه‌ای برای فوتبال اصفهان نداشتیم نقد زیادی داشتم. درنهایت برای این مشکل خودمان دست‌به‌کار شدیم و روزنامه سه‌صفحه‌ای فوتبال به‌وقت  اصفهان را راه‌اندازی کردیم که حدود یک سال و سه ماه از تولد آن می‌گذرد.  از این رسانه در یک ویژه‌برنامه توسط دکتر نوروزی شهردار اصفهان و پیشکسوتان فوتبال شهرمان رونمایی شد.

رمضانی راد در خصوص نحوه کار روزنامه فوتبال به‌وقت اصفهان، خاطرنشان کرد: برای روزنامه فوتبال به‌وقت اصفهان یک تیم تحریریه تشکیل دادیم و من هم افتخار داشتم سردبیر این روزنامه باشم. برای مطالبی که می‌خواستیم در روزنامه نشر دهیم، تصمیم گرفتیم کاری به خبرهای آبی و قرمز نداشته باشیم تنها هدف مطالب را روی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن بگذاریم.

  وی با اشاره به اینکه هواداران سپاهان یک روزنامه تخصصی‌تر می‌خواستند، تصریح کرد: برای هواداران سپاهان، صدای سپاهان را احیا کردیم که متعصبانه‌تر به خبرهای این باشگاه می‌پردازد و نگاه هواداری دارد. روزنامه فوتبال به‌وقت اصفهان آیتم هارا به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند اما اگر روزنامه‌های دیگر به سپاهان توهین کنند روزنامه صدای سپاهان جواب آن هارا خواهد داد.

سردبیر فوتبال به‌وقت اصفهان در رابطه با انتشار روزنامه سبز سبزم ریشه‌دارم، تأکید کرد: این روزنامه تکمیل کار هواداری گروه ما در عرصه رسانه‌ای بود که توسط کمیته سبز دلان و ذوب‌آهنی‌های گروه به سردبیری محمد مصطفیی منتشر شد. بنده به خاطر علایق سپاهانی، مسئولیتی در این رسانه ندارم اما خوشحالم به همت گروه فوتبال به‌وقت اصفهان، طلسم نبود روزنامه‌های هواداری سپاهان و ذوب‌آهن را شکستیم. تمام افراد گروه از دل‌وجان تلاش می‌کنند که از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. از خبرگزاری ایمنا  و برخی دیگر از رسانه‌ها به خاطر حمایت از سپاس گذارم زیرا ایمنا به روزنامه‌های ما می‌پردازد و یاور بزرگی برای ما است و قطعاً قدردان آن‌ها هستیم.

رمضانی راد در پایان گفت: از اداره کار ارتباطات شهرداری و واحدهای زیرمجموعه آن‌ها، شهرداری‌های منطقه ۸ و ۴ اصفهان، مدیریت باغ غدیر، هواداران و پیشکسوتان و تلاشگران فوتبال شهرمان که باعث شدند "فوتبال به‌وقت اصفهان با ویژه‌برنامه‌ها و رسانه‌های خود موجی از غرور و نشاط را برای فوتبال دوستان این خطه به ارمغان بیاورد سپاسگزارم. به یاری خدا و ائمه اطهار این روند رو همچنان ادامه می‌دهیم.

کد خبر 396822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.