اختصاص ۳.۵ میلیارد ریال برای اصلاح تقاطع‌های شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت اصلاح تقاطع ها و مناسب سازی معابر شهری مرکز استان توسط این شهرداری هزینه شد.

به گزارش ایمنا، نورالله غلامیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این طرح، اصلاح تقاطع‌های معابر شهری نظیر چهارراه دولت، میدان مادر، خیابان جهاد، چهارراه آتش نشانی میرآباد و خیابان حاج حسین احمدیان با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجرا است.
 
وی اضافه کرد: روان‌سازی ترافیک، کاهش تصادفات و بهبود عبور و مرور از جمله اهداف اجرای پروژه اصلاح تقاطع‌ها و گره‌های ترافیکی شهر است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه هرس درختان در برخی مناطق شهرکرد آغاز شده و درصورت آغاز بارندگی مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت، تصریح کرد: با توجه به آغاز بارش‌های پاییزی اقدامات لازم ازجمله تشکیل جلسه بحران مدیریت انجام گرفته است.

غلامیان افزود: در بعضی مناطق شهرکرد درختان هرس شده و پیش‌بینی می‌شود با آغاز بارش‌ها به خصوص بارش برف مشکلی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرکرد سه میلیون و ۵۱۲ مترمربع فضای سبز وجود دارد، بنابراین با توجه به گستردگی فضای سبز این شهر از شهروندان تقاضا داریم تا در این خصوص به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کمک کنند.

کد خبر 396815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.