تنها دربی لیگ در اصفهان/جنگ بر سر صدرنشینی

هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه _۲۴ آبان‌ماه_ با شش دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه _ ۲۴ آبان ماه_ از ساعت ۱۰ صبح با برگزاری شش دیدار پیگیری می‌شود.

یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، تقابل دوتیم همشهری سپاهان و ذوب‌آهن است که در ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن به مصاف هم می‌روند. سپاهان با هشت امتیاز در رده ششم جدول و ذوب‌آهن با شش امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

 ذوب‌آهن هفته گذشته مقابل صدرنشین جدول،  شهرداری بم با یک نتیجه سنگین شکست خورد که در بازی این هفته سعی دارد با استفاده از امتیاز میزبانی باخت بازی قبل را جبران کند، سپاهان هفته گذشته در اصفهان مقابل سیرجان نتیجه تساوی کسب کرد که با تیم همشهری اختلاف امتیاز کمی دارد و تساوی در این بازی برای این دوتیم سودی نخواهد داشت. قابل‌ ذکر است که تنها ذوب‌آهن و سپاهان از یک شهر در لیگ برتر حضور دارند و این بازی تنها دربی لیگ خواهد بود که حساسیت بازی را چندین برابر می‌کند.

در دیگر بازی تیم‌های شهرداری سیرجان و آذرخش کردستان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که شهرداری سیرجان با ۱۰ امتیاز در رده سوم و  آذرخش کردستان با ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد. شهرداری سیرجان با برد در این بازی تغییر جایگاهی نخواهد داشت و تنها اختلاف امتیاز را کم می‌کند اما اگر آذرخش کردستان این بازی را با برد پشت سر بگذارد در صورت باخت شهرداری بم صدرنشین جدول لیگ برتر خواهد شد.

شهرداری بم در یک بازی راحت به مصاف تیم همیار ارومیه رده دهمی می‌رود که با توجه به امتیازات کسب‌ شده از هردو تیم پیش‌بینی می‌شود شهرداری بم پیروز این بازی باشد و در صورت تساوی بازی  شهرداری سیرجان و آذرخش کردستان این تیم با دو امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر خواهد ماند.

برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۴ آبان ماه، ساعت ۱۰

ذوب‌آهن اصفهان - سپاهان اصفهان

همیاری ارومیه - شهرداری بم

شهرداری سیرجان - آذرخش کردستان

پارس جنوبی بوشهر - پالایش گاز ایلام

آویسا خوزستان - ملوان بندرانزلی

هیئت فوتبال البرز - زاگرس شیراز

کد خبر 396811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.