نقش زندگی بر تنه درختان خشکیده باغبادران

شهردار باغبادران گفت: با استفاده از توانمندی هنرمندان پیکره‌تراش منطقه صورت‌های زیبا بر تنه درختان خشکیده در محوطه شهرداری باغبادران ایجاد و در مناطق مختلف شهر نصب شد.

حجت‌الله امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از لنجان با بیان اینکه باغبادران در تمامی فصول سال یکی از گزینه‌های مناسب برای گردشگری است، اظهار کرد : این شهر ساحلی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان و زیبا دارد و باید به یکی از مقاصد گردشگری کشور تبدیل شود.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح‌های زیباسازی نما و منظر شهری، گفت: با استفاده از توانمندی هنرمندان پیکره‌تراش منطقه صورت‌های زیبا بر تنه درختان خشکیده در محوطه شهرداری باغبادران ایجاد و در مناطق مختلف شهر نصب شد.

شهردار باغبادران با بیان اینکه برای تشویق شهروندان و گردشگران به حفظ منابع طبیعی و منابع شهر سعی شد از این درختان به عنوان نمادهایی برای شهر استفاده شود ، ادامه داد: اِلمان‌هایی چون گردو و بادام که از محصولات استراتژیک و سوغات باغات شهر است در مناطق مختلف نصب می‌شود.

امینی با اشاره به اهمیت مبلمان شهری در زیباسازی شهری و تقویت آرامش و دلبستگی شهروندان به شهر، عنوان کرد: در کنار جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهر باغبادران، زیباسازی شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا گردشگران این شهر را شایسته حضور مجدد بدانند.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای شهر نیازمند طراحی، توزیع ، پراکنش و جانمایی عناصر و مبلمان مناسب شهری است تا بتواند آسایش و آرامش شهروندان و گردشگران را فراهم کند و منجر به هویت بخشی و زیباسازی محیط شهری شود.

شهردار باغبادران با بیان اینکه محیط هر شهری باید با استفاده از ظرفیت فرهنگی آن طراحی شود،  تصریح کرد: زیباسازی منظر شهری بیش از پیش مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته و به دنبال زیباسازی محیط شهری هستیم و برهمین اساس با استفاده از کاهگل که یکی از مصالح ساختمانی قدیمی و بومی باغبادران است آثار زیبا در مبادی ورودی و خروجی شهر ایجاد شده است.

کد خبر 396793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.