توانمندی‌های دفاعی قابل مذاکره نیست

فرمانده کل سپاه گفت: ما هرگز در حوزه افزایش توانمندی‌های دفاعی نه متوقف می‌شویم و نه عقب‌نشینی می‌کنیم. این موضوع جزو خطوط قرمز ما است و مذاکره پذیر، تعدیل پذیر، توقف پذیر و مهار پذیر نیست.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید طهرانی مقدم و شهدای هوافضای سپاه، در مورد دستاوردهای جدید دفاعی کشور اظهار کرد: آنچه درمورد دستاوردهای جدید نظامی در سپاه می‌توانم عنوان کنم این است که رشد توانمدی‌های دفاعی و صنایع نظامی تا حد زیادی پیشرفت داشته است؛ به همین جهت ورود تجهیزات پیشرفته به نیروهای ما نیز گسترش یافته که از رسانه‌ای کردن آن عاجز هستیم.

وی افزود: ما به ملت ایران این اطمینان را می‌دهیم که استعداد و ظرفیت نیروهای مسلح کشور و سپاه در حدی است که با هر دشمنی هرچقدر هم بزرگ باشد، مقابله خواهد کرد لذا ملت این اطمینان خاطر را داشته باشند و با آسودگی زندگی کنند چراکه ما قادر هستیم هر دشمنی را درهم بشکنیم.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی در زمینه احتمال مذاکرات موشکی به دلیل تحریم‌ها علیه کشور نیز بیان داشت: هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ ما هرگز در حوزه افزایش توانمندی‌های دفاعی نه متوقف می‌شویم و نه عقب‌نشینی می‌کنیم، زیرا این موضوع جزو خطوط قرمز ما است. موضوع توانمندی‌های دفاعی مذاکره پذیر، تعدیل پذیر، توقف پذیر و مهار پذیر نیست.

سلامی در ادامه درباره شهادت فرماندهان مقاومت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و این که فرماندهان حماس و جهاد اسلامی حق دفاع از خود را دارند نیز اظهار کرد: حق دفاع مشروع برای ملت مظلوم فلسطین در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونسیتی همیشه وجود داشته و خواهد داشت اما باید این نکته را اضافه کرد که رژیم صهیونیستی با این حرکات وحشیانه، خودش را گام به گام به پایان نزدیک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آستانه‌ تحمل جهان اسلام کم کم در حال تمام شدن بوده و با ادامه شرارت‌ های رژیم صهیونسیتی، زمینه‌هایی سقوط آن توسط خودشان فراهم می‌شود.

کد خبر 396792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.