چهار کارگاه آموزشی ارتوپدی ویژه پاکبانان کرمانشاه برگزار شد

پاکبانان مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه در کارگاه آموزشی دو روزه پیشگیری و درمان طب فیزیولوژی و توانبخشی نکات لازم در زمینه پیشگیری و درمان دیسک کمر را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه سفر تیم‌ پزشکی موسسه مرهم به کرمانشاه، چهار کارگاه آموزشی رایگان پیشگیری و درمان طب فیزیولوژی و توانبخشی (دیسک کمر، گردن، زانو و ...) با حضور رحمت‌الله حافظی، چهره شاخص پزشکی ارتوپد ایران، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیر گروه طب فیزیکی و توانبخشی موسسه ملی مرهم و چهره شاخص پزشکی ارتوپد ایران برای پاکبانان شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

 در این کارگاه‌ها دو روزه -۲۱ و ۲۲ آبان‌ماه- که به همت موسسه مرهم، اداره سلامت و امور اجتماعی شهرداری و همکاری معاونت خدمات شهر برگزار شد، حافظی مباحث و نکات لازم در زمینه پیشگیری و درمان دیسک کمر را برای پاکبانان مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه تدریس کرد.

همچنین بیش از ۳۰۰ نفر از پاکبانان و کارکنان فضای سبز شهرداری، مورد معاینه پزشکان متخصص گروه مرهم قرار گرفتند که تعدادی از آن‌ها به صورت رایگان از طرف این گروه جهت انجام عمل‌های جراحی به تهران اعزام خواهند شد.

کد خبر 396784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.