امیدواریم نمایشگاه در روز پایانی رونق بگیرد

مدیر مسئول نشر آمیس گفت: استقبال و توجه تا به امروز خوب بوده است، اما به نسبت سال گذشته هنوز مراجعه قابل توجهی نداشته‌ایم ولی هرچه به روزهای پایانی نزدیک می‌شویم اطلاع رسانی بیشتر و به رونق نمایشگاه افزوده می‌شود.

در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب اصفهان مدیر انتشارات آمیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: استقبال و توجه تا به امروز خوب بوده است، اما به نسبت سال گذشته هنوز مراجعه قابل توجهی نداشته‌ایم ولی هرچه به روزهای پایانی نزدیک می‌شویم اطلاع رسانی بیشتر و به رونق نمایشگاه افزوده می‌شود.

معصومه جمالی مهر با تشکر از برگزاری این چنین نمایشگاهی ادامه داد: تا امروز از روند نمایشگاه با توجه به زحمت های زیادی که کشیده شده راضی هستیم.

مدیر انتشارات آمیس با اشاره به حیطه فعالیت خود که کتاب کودک و نوجوان است، گفت: به تازگی یک همکاری با آقای میلاد جهانگیری کارشناس مشاوره و خانم دکتر میعاد سیفی پور روانشناس و مدرس دانشگاه آزاد خوراسگان داشتیم و کارهایی را با همکاری آن‌ها تالیف کردیم که در روز دوم به نمایشگاه رسید و در رابطه با یک روانشناسی ساده برای نوجوانان است؛ این کتاب ها به نوجوان نوعی خود دوستی را می آموزد.

جمالی‌مهر با بیان اینکه استقبال از کتاب های جدید النشر خوب و جزء کتاب های پرفروش بوده است، افزود: کتاب های آموزشی بیشتر از طرف مربیان و مدیران مهدهای کودک و والدین کودکان مورد استقبال و توجه قرار گرفته و امیدواریم هرچه به روزهای پایانی نزدیک می‌شویم بر رونق نمایشگاه افزوده شود.

کد خبر 396772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.