اولین قطار گردشگری کویر امروز راه‌اندازی می‌شود

اولین قطار گردشگری کویر امروز بیست و سوم آبان راه‌اندازی می‌شود و طبق برنامه، پنج شنبه هر هفته مسافران را در قالب دو گروه گردشگری و طبیعت‌گردی از تهران به کاشان جابه‌جا می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، رضا عصاری، معاون اجرایی این شرکت با اعلام این خبر، اظهار کرد: این قطار در قالب برنامه‌ یک روزه، از بیست و سوم آبان ماه ۱۳۹۸ پنجشنبه‌ها ساعت ۶:۲۰ از تهران حرکت و حدود ساعت ۲۲ به ایستگاه راه‌آهن تهران مراجعت می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های این قطار گردشگری گفت: مسافران این قطار در قالب دو گروه گردشگری و طبیعت گردی سفر خود را از ایستگاه کاشان آغاز می‌کنند که گروه اول با اتوبوس به سمت شهر نوش آباد برای بازدید از شهر زیر زمینی اویی حرکت کرده و در ادامه از مسجد جامع و مناره سلجوقی همچنین کویر ابوزید آباد بازدید می‌کنند.

عصاری افزود: گروه دوم نیز بعد از بازدید خانه‌های تاریخی (بروجردی‌ها- طباطبایی‌ها)، باغ فین به کویر ابوزید آباد خواهند رفت.

معاون اجرایی شرکت رجا با بیان اینکه در این برنامه گردشگری، راهنمای تور مجرب و رسمی میراث فرهنگی به توضیحات در اماکن گردشگری می‌پردازد، اضافه کرد: متقاضیان با پرداخت مبلغ ۲ میلیون ۵۹۵ هزار ریال علاوه بر هزینه‌های بلیت رفت و برگشت قطار، اتوبوس و ... ، از خدمات دیگری همچون پذیرایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده همچنین بیمه مسافرتی گروهی و انفرادی برخوردار می‌شوند.

وی درباره نحوه خرید بلیت این قطار نیز گفت: متقاضیان سفر با قطار گردشگری کویر می‌توانند علاوه بر سایت رجا (www.raja.ir)، از طریق سایر روش‌های فروش ( تلفن ۱۵۳۹، نمایندگی‌های مجاز فروش و وب سرویس‌ها) برای تهیه بلیت اقدام کنند.

کد خبر 396770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.