داوران خط باید با وجدان عمل کنند

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: داوران اشتباه دارند و اسم آن را سهوی می‌گذاریم زیرا بازی را باختیم و نباید این اشتباهات را عمدی بگوییم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود آرمات بعد از شکست تیمش در مقابل تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: خاتم از همان ابتدا بنا بر تیم داری در والیبال را داشت ولی بنا بر مشکلی که سال های گذشته برای تیم بوجود آمده بود، تیم دیر بسته شد. روز بدی برای تیم من بود و اصلا خوب بازی نکردیم.

وی ضمن تبریک به داوران خط اردکانی بابت داوری خوبشان، ادامه داد: سر تیم ما توسط داوران خط بریده شد ولی این باخت گردن من است نه بازیکنان زیرا نتوانستم بازیکنان را همدل کنم و به بازی برگردانم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان ادامه داد: قصد ندارم باخت را گردن داوران بیندازم اما داوران خط باید ‌با وجدان عمل کنند، مربی باید وجدان کاری داشته باشد و داوران هم باید وجدان داشته باشند؛ و در برخب مواقع تصمیمات مغرضانه ای را از داوران خط در این بازی دیدیم. از فدراسیون والیبال می‌خواهم که داورهای خط را توجیه کند زیرا بازی قشنگ مهم است و والیبال ما جهانی است و داوران ما هم باید پیشرفت جهانی داشته باشند.

وی با بیان تشکر از همه داوران و تماشاگران خوب و مهمان‌نواز اصفهانی، ادامه داد: در مورد عمدی بودن اشتباهات باید از داوران بپرسید ولی می‌دیدم که اشتباه می‌کنند اما نمی‌شود گفت عمدی بوده است.

آرمات با اشاره به اینکه شاید خطای داوران سهوی بوده نیز، تصریح کرد: داوران اشتباه دارند و اسم آن را سهوی می‌گذاریم زیرا بازی را باختیم و نباید این اشتباهات را عمدی بگوییم و به بازیکنانم خسته نباشید و به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم.

کد خبر 396748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.