تمام تلاشمان را برای حضور در مرحله پلی آف بکار خواهیم بست

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: برگزاری دیدارها بصورت پلی آف باعث فشردگی مسابقات و متعاقبا کاهش کیفیت مسابقات کم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی‌راد پس از پیروزی تیمش در برابر خاتم اردکان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به همه‌ بازیکنان تبریک می‌گویم در واقعیت تیم اردکان کیفیت خوبی دارد و توانستند در خانه ما دست سوم و چهارم بازی خوبی انجام بدهند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: باید در این بازی خانگی امتیاز می‌گرفتیم و جای اشتباه نداشتیم و خوشحالم که این اتفاق افتاد. در قسمت‌هایی از بازی خصوصاً با سرویس های خوب برای ما مشکل ایجاد کردند اما در ست های سوم و چهارم مدیریت خوبی داشتیم.

وی در مورد شرایط تیم در لیگ گفت: با توجه به برگزاری دو مسابقه در هفته شرایط برای همه تیم‌ها سخت است و فشار مضاعفی بر روی بازیکنان قرار دارد. که البته تیم ها به موضوع پلی آف  مسابقات رای داده اند. برگزاری دیدارها بصورت پلی آف باعث فشردگی مسابقات و متعاقبا کاهش کیفیت مسابقات خواهد شد. اما سعی می‌کنیم در مسابقات از همه بازیکنان استفاده کنیم تا فشار روی بازیکنان کم شود و همه بازیکنان شرایط بازی را پبدا کنند.

محمدی‌راد در پایان گفت: باشگاه سپاهان با دید حرفه‌ای و با هدف تیم‌داری در رشته والیبال قدم گذاشته و برای استان اصفهان که چند سالی است در سوپر لیگ حضور نداشته است، باعث افتخار است. تمام تلاشمان را برای حضور موفق در مرحله پلی آف بکار خواهیم بست تا جایگاهی مناسب پیدا کنیم و بتوانیم از امتیاز میزبانی نیز بهره مند شویم.

کد خبر 396744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.