بیش از ۱۰۰۰ واحد آموزشی توسط خیران مدرسه ساز در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است

نطنز- رییس هئیت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان گفت: طی ۲۰ سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ واحد آموزشی توسط خیران مدرسه ساز در استان اصفهان احداث و در اختیار آموزش و پرورش شده است.

زهره میردامادیان در  حاشیه آیین افتتاح هنرستان خیرساز زنده یاد حاج فارس ترابیان  در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: یکی از نشانه‌های توسعه پایدار در هر کشور، نیروی انسانی آن است و مدرسه دورانی طلایی زندگی هر انسانی است.

وی افزود: تجهیز، بهسازی و نوسازی مدارس برای تأمین بهترین مکان برای تعلیم و تعلم و پرورش نیروی انسانی، از بزرگترین اقدامات فرهنگی است.

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ‌ساز استان اصفهان با بیان اینکه با قدم‌های مثبتی که خیرین برداشته‌اند استان اصفهان در زمینه مدرسه سازی در جایگاه سوم کشور قرار گرفته است، خاطر نشان کرد:  طی ۲۰ سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ واحد آموزشی توسط خیران مدرسه ساز در استان اصفهان احداث و در اختیار آموزش و پرورش شده است .

 میردامادیان بیان داشت : خیران مدرسه ساز در بهبود وضعیت فضاهای آموزشی نقش عمده ای ایفا می‌کنند و بار بزرگی از مشکلات آموزش و پرورش را با دستان خود بر می‌دارند.

 به گزارش ایمنا ، هنرستان دخترانه خیرساز زنده یاد حاج فارس ترابیان با ۵۰۰۰ متراژ کل زمین؛ زیر بنای ۱۷۰۰ متر مربع  و ۳۴۵۰ متر محوطه سازی ، ۶۰ متر طول دیوار کشی و ۱۸۵ متر مربع سالن اجتماعات در دو طبقه در بادرود به بهره برداری رسید.

این هنرستان که در مدت ۷ ماه ساخته و به بهره برداری رسید  شامل ۱۲ باب کلاس، دو اتاق اداری،  کارگاه فناوری،کارگاه مهارت کار؛ نمازخانه، کتابخانه و سالن اجتماعات  است.

این هنرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که کلیه هزینه‌های آن توسط یکی از خیرمدرسه ساز بادرودی به نام دکتر محمود ترابیان تامین شده است.

کد خبر 396743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.