رفع نیازهای زیربنایی آموزش و پرورش مورد توجه باشد

فرماندار نطنز گفت: با توجه به رشد دانش آموزی و موفقیت آنان در عرصه های علمی، آموزشی، ورزشی می‌طلبد که مسئولان استان و مجمع خیرین به رفع نیازهای زیربنایی آموزش و پرورش توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رمضانعلی فردوسی امروز پنج شنبه در آئین افتتاح هنرستان دخترانه خیر ساز در بادرود با بیان این‌که امروز یک روز به یاد ماندنی در شهر بادرود بشمار می‌آید، اظهار کرد: خیر گرامی اقای محمود ترابیان یک کار بسیار بزرگ در زادگاه خویش انجام داد و با ساخت هنرستان دخترانه، آن را به فرزندان این مرز و بوم اهدا کرد.

فرماندار نطنز گفت: با توجه به دشمنی‌ها و تحریم‌های شکننده، خیران به کمک آموزش و پرورش آمده و با ساختن و تجهیز مدارس راه توسعه علم و دانش را باز می‌کنند تا دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مملکت با کمبود امکانات و مکان آموزشی مواجه نباشند که این کار خیران بسیار ارزشمند است.

فردوسی به رشد دانش آموزی و موفقیت آنان در عرصه های علمی، آموزشی، ورزشی اشاره کرد  و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان استان و مجمع خیرین به رفع نیازهای زیربنایی آموزش و پرورش شد.

وی افزود : خیرین مدرسه ساز از دنیا و تعلقات دنیوی فاصله گرفته اند و تعلقات دنیا بر آنها چیره نشده است و توانستند از مال خود در راه خیر انفاق کنند.

فردوسی بار دیگر با تقدیر از خیرین مدرسه ساز افزود: خیرین مدرسه ساز با کار خیر برای آخرت خود توشه بر می دارند و از اجر معنوی این اقدام خیرخواهانه بهره مند خواهند شد.

وی از مجموعه خیرین مدرسه ساز به عنوان پدیده های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: با تلاش خیرین مدرسه ساز بخش اعظمی از نیازهای فضای آموزشی کشور برطرف شده است.

کد خبر 396742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.