افتتاح هنرستان دخترانه  خیر ساز در بادرود

نطنز- با حضور مسوولان؛ هنرستان دخترانه خیرساز زنده یاد حاج فارس ترابیان با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در مدت ۷ ماه احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا  از شهرستان نطنز؛صبح امروز چهارشنبه هنرستان دخترانه خیرساز زنده یاد حاج فارس ترابیان با ۵۰۰۰ متراژ کل زمین؛ زیر بنای ۱۷۰۰ متر مربع  و ۳۴۵۰ متر محوطه سازی، ۶۰ متر طول دیوار کشی و ۱۸۵ متر مربع سالن اجتماعات در دو طبقه در بادرود به بهره برداری رسید.

این هنرستان که در مدت ۷ ماه ساخته و به بهره برداری رسید  شامل ۱۲ باب کلاس، دو اتاق اداری،  کارگاه فناوری،کارگاه مهارت کار؛ نمازخانه، کتابخانه و سالن اجتماعات  است.

این هنرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که کلیه هزینه‌های آن توسط یکی از خیرمدرسه ساز بادرودی به نام دکتر محمود ترابیان تامین شده است.

محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین افتتاح این هنرستان با بیان اینکه در حوزه فضای آموزشی یک سوم فضاهای اموزشی استان نیاز به بازسازی دارد؛ اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با کمک خیرین مدرسه ساز استان تعداد ۹۳ طرح آموزشی در قالب بیش از ۹۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شد.

اعتدادی با تقدیر از گام های ارزشمند خیرین مدرسه ساز در جهت رفع کمبودها  و مشکلات آموزشی استان؛ باید این افراد را زینت آموزش و پرورش قلمداد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز آموزش و پروش به وجود شما خیران مدرسه ساز نیاز دارد چون اگر شما نباشید مشکلات و نیازها حل نخواهد شد.

 اعتدادی گفت: یکی از راه های اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کمک شما خیرین است که امیدواریم همچون همیشه در کنار آموزش و پرورش باشید.

وی همچنین گفت : امسال برای شروع سال تحصیلی با  ۱۲هزار کسری نیرو مواجه بودیم که با کمک از نیروهای بازنشسته توانستیم مهر را شروع کنیم و خوشبختانه شروع مهر بدون هیچ مشکلی آغاز گردید .

اعتدادی در ادامه افزود؛ با مدد خیرین گرامی هر هفته شاهد کلنگ زنی و افتتاح یک واحد آموزشی در سطح استان اصفهان خواهیم بود .

مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان بیان داشت: راه توسعه  در کشور از آموزش و پرورش می گذرد و عزت  و عظمت کشور به سبب وجود آموزش و پرورش پویا و با نشاط است و خیرین مدرسه ساز زینت این نهاد مقدس هستند.

کد خبر 396740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.