"من شهرم را دوست دارم اگر ..."

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه ای تحت عنوان "من شهرم را دوست دارم اگر..." با همکاری فرهنگسرای همت منطقه ۶ گفت: هدف این برنامه بهره گیری مدیریت شهری از ایده های خلاق کودکان اصفهانی برای ایجاد هر چه بهتر دوستدار کودک است.

کوروش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف " اصفهان، شهر دوستدار کودک" به زودی پارلمان شهری کودک تشکیل می شود.

وی همچنین با اشاره به جزییان برگزاری برنامه ای فرهنگی برای کودکان  تحت عنوان " من شهرم را دوست دارم اگر ...! "  ادامه داد: این برنامه یک ایده پردازی است که از سوی کودکان شکل می گیرد؛ در حقیقت کودکان دیدگاههای خلاقانه خود را به شهردار اصفهان ارائه می کنند که چه اقداماتی نیاز است تا یک کودک شهرش را بیشتر دوست داشته باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست تصریح کرد: مدیریت شهری و شهردار اصفهان باور دارند که برای فراهم کردن مقدمات تشکیل شهر دوستدار کودک به ایده ها و منویات کودکان باید بهره گرفت.

محمدی ادامه داد: این برنامه با همکاری کمیسیون اجتماعی شورای شهر و به کمک فرهنگسرای همت و معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه شش شهرداری در این منطقه برگزار می شود و حرکتی برای رسیدن به حداقل های برنامه ریزی شهر دوستدار کودک است که در ادامه مسیر به تمام کودکان شهر اصفهان تعمیم داده می شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شرکت پست اصفهان و سمن های فعال در کارگروه مقابله با کار کودکان نیز همکاری دارند، افزود: نامه هایی با عنوان " من شهرم را دوست دارم اگر ..." در بین کودکان و همچنین کودکان کار توزیع می شود و آنها ایده های خود را در این نامه ها به مدیریت شهری انتقال می دهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کودکان شرکت کننده در این برنامه تا یکم آذر ماه و همزمان با روز نکوداشت اصفهان فرصت دارند که نامه ها را تکمیل و ایده هایشان را ارسال کنند.

وی بیان کرد: این نامه ها توسط تیم کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرد و ایده های خلاق استخراج می شود تا در راستای تشکیل شهر دوستدار کودک و  پارلمان شهری کودک برنامه ریزی شود.

محمدی در پایان افزود: جوایز نفیسی به ۲۰ ایده برتر نیز اهدا خواهد شد.

کد خبر 396736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.