برد شیرین سپاهان در مقابل نماینده اردکان

تیم والیبال سپاهان با نتیجه ٣ بر یک از سد خاتم اردکان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال هفته پنجم این مسابقات امروز -چهارشنبه ۲۲ آبانماه ۹۸- از ساعت ۱۷ تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در سالن مخابرات اصفهان میزبان تیم خاتم اردکان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه ٣ بر یک به نفع سپاهان به پایان رسید.

فولاد مبارکه سپاهان
بازیکنان:
صابر جواهری، توحید صمدی، مجید فلاح، فرزاد ملا بهرامی، احمد دانش دوست، سهند الله وردیان، امیررضا سرلک، سهیل کمال آبادی، میر مجتبی کفاش، علیرضا جلالِی، محمود رسولی، محمد طاهر وادی، امیر حسین تقوی، شادمهر کمالی، میر مجتبی کفاشی کاظم آبادی
سرمربی: رحمان محمدی راد

خاتم اردکان
بازیکنان:
علی نودوزپور، مصطفی شریفات، رشید یوسفی، مهدی لطفی، قاسم کارخانه، رضا محود آبادی، سعید شیرود، بردیا سعادت، حامد تاروردی، سید امین علوی، رضا محمود آبادی، امیر علی فتعلی، فرهاد ظریف، پوریا نودوز پور
سرمربی: مسعود آرمات

گروه داوری
داور اول: محمد شاهمیری داور دوم: مرتضی علایی
ورزشگاه مخابرات اصفهان

تماشاگران: ۳۰۰ نفر

ست اول؛ ۲۵ بر ۱۴ به نفع سپاهان
روند امتیاز گیری خوب سپاهانی ها جای هیچ صحبتی را باقی نگذاشته بود و در همان ابتدای کار سرویس های خوب دانش دوست و دفاع های جانان وادی باعث شد آرمات تسلیم شود و زمانی که امتیاز ۸ بر ۴ بر روی تابلو به نفع سپاهانی ثبت شد در اولین وقت استراحت فنی با عصبانیت با بازیکنانش صحبت کند.
ضربات غافلگیر کننده وادی اختلاف را به شش رساند تا آرمات درخواست وقت استراحت کند. بیدقتی بیش از حد بازیکنان خاتم باعث شد امتیاز ۱۱ با یک سرویس به سپاهانی ها تقدیم شود. اسپک های جواهری و دفاع جانانه الله وردی اختلاف را به هفت رساند تا سپاهان در همان ست نخست بازی برای خاتم خط و نشان بکشد. بازیکنان با ثبت امتیاز ۱۶ بر هشت به استقبال دومین وقت استراحت فنی رفتند.
اشتباهات مکرر بازیکنان خاتم پایانی نداشت تا اختلاف به ۹ امتیاز برسد؛ بازیکنان خاتم در ناهماهنگی کامل به سر می برند. اسپک های زیبا سهند الله وردیان و دانش دوست اختلاف به ده امتیاز برسد. در نهایت این ست با امتیاز ۲۵ بر ۱۴ به نفع سپاهان به پایان رسید.

ست دوم، ٢٥ بر ٢٣ به نفع خاتم 
در ست دوم امتیازها پایاپای پیش می رفت تا اینکه اسپک زیبای الله وردیان و جواهری باعث شد سپاهان برای دقایقی در ست دوم اختلافی دو امتیازی بوجود بیاورد ولی این اختلاف امتیاز دوام چندانی نداشت و زمانی که خاتم اردکان برای اولین مرتبه در این دیدار اختلافی دو امتیازی را نسب به حریف ایجاد می کند، محمدی را احساس خطر کرد و درخواست اولین وقت استراحت را در این ست بنام خود ثبت کرد.
دفاع جانانه بازیکنان سپاهان باعث شد تا امتیازات در شماره هفت برابر شود. و پس از خطای بازیکنان خاتم و ثبت امتیاز هشت برای سپاهان بازیکنان به استقبال اولین وقت استراحت فنی رفتند. اسپک های جواهری و دفاع های زیبای الله وردیان باعث شد اختلاف دو امتیازی برای سپاهانی ها ثبت شود و امتیاز ۱۱ بر ۹ در تابلو امتیازات ثبت شود. 
در این ست حضور مصطفی شریفات، بازیکن ملی پوش خاتم در پایاپای پیش رفتن امتیازات موثر بود. خاتم اردکان در این ست خیلی خوب ظاهر شده بود و با ثبت امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به نفع خاتم باعث شد تا دو تیم به استقبال دومین وقت استراحت فنی بروند. امتیازات بصورت پایاپای پیش برود و هر دو تیم در امتیاز ١٨ برابر شوند. نهایتا این ست با امتیاز ٢٥ بر ٢٣ به نفع خاتم به پایان رسید.

ست سوم، ٢٥ بر ١٤به نفع سپاهان 
ابتدای این ست نیز به مشابه ست دوم با امتیازات برابر پیش رفت تا اینکه اسپک های قدرتی الله وردیان و جواهری امتیاز ٦ بر سه را روی تابلو به ثبت رساند و آرمات را مجبور به درخواست اولین وقت استراحت کرد. با ثبت امتیاز ٨ بر ٧ به نفع سپاهان دو تیم به استقبال اولین وقت استراحت فنی رفتند. دفاع مقتدرانه فلاح و دانش دوست باعث ثبت امتیاز ١١ بر هشت به نفع سپاهان گردید.
دفاع های  خوب رسولی و الله وردیان همچنین سرویس های زیبای فلاح باعث شد امتیاز ١٦ بر ١٠ به ثبت برسد و دو تیم به استقبال دومین وقت استراحت فنی برسند.  سرویس زیبای الله وردیان، دریافت جانانه رسولی و اسپک قدرتی جواهری اختلاف را هشت رساند. در نهایت همکاری وادی، فلاح، جواهری و دیگر اعضا تیم سپاهان باعث شد این ست با نتیجه ٢٥ بر ١٤به نفع سپاهان به پایان برسد.

ست چهارم؛ ٢٥ بر ٢٠ به نفع سپاهان
اسپک قدرتی جواهری و سرویس خوب الله وردی امتیاز ۵ بر یک را بر روی تابلو به نفع سپاهان ثبت شد. با اشتباهات مکرر تیم اردکان دو تیم با ثبت امتیاز هشت بر پنج به استقبال اولین وقت استراحت فنی رفتند.
اسپک فنی سهند الله وردیان امتیاز ١١ بر ٨ را بر روی تابلو به ثبت رساند. دفاع فلاح و رسولی  باعث ثبت امتیاز ١٣ برای سپاهان شد و آرمات را مجبور به درخواست وقت  استراحت کرد. با ثبت امتیاز ١٦ بر ١٣ دو تیم به استقبال دومین وقت استراحت فنی این ست رفتند. سرویس خوب خیر آبادی و ثبت امتیاز ١٦ بر ١٥ به نفع سپاهان محمدی راد را مجاب کرد تا درخواست وقت استراحت کند.
دفاع خوب بازیکنان سپاهان در کنار اشتباهات متعدد بازیکنان خاتم اردکان امتیاز ٢١ بر ١٩ به نفع سپاهان به ثبت رساند. در نهایت این ست با امتیاز ۲۵ بر ٢٠ به نفع سپاهان به پایان رسید.

حواشی:
محمدی راد در این دیدار تصمیم گرفته بود بجای علیرضا مباشری با تجربه از میر مجتبی کفاشی کاظم آبادی جوان بلند قامت اصفهانی با ۲ متر و ۱۳ سانتی متر استفاده کند.

بدلیل رفع محرومیت هواداران سپاهان از تماشای دیدارهای خانگی هواداران پرشور سپاهان در سالن مخابرات حضور موثر داشتد و تیم خود را به زیبایی تشویق می کردند.

فریبا صادقی نائب رئیس هیئت والیبال بانوان استان اصفهان در سالن مخابرات از نزدیک شاهد این دیدار حساس بود.

کد خبر 396734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.