یک معلم در کلاس مورد ضرب و شتم قرار گرفت

بسته خبری اجتماعی چهارشنبه بیست و دوم آبان اختصاص دارد به ضرب و شتم یک معلم در سبزوار، کشف کالای قاچاق ۳ میلیاردی در لنجان، ۹ زخمی بر اثر نزاع خانوادگی در نیشابور و مسمومیت ۴۲ نفر بر اثر گاز منواکسید کربن در فارس که در ادامه می خوانید.

به گزارش ایمنا، پدر یک دانش‌آموز با حمله به معلم آموزش و پرورش خوشاب وی را در فضای یکی از مدارس این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی مورد ضرب و شتم قرار داد.

بنابر اظهارات مدیر آموزش و پرورش این شهرستان،  پدر دانش‌آموز کلاس ششم مقطع ابتدایی یکی از مدارس دیروز بامراجعه به مدرسه بدون اطلاع و اجازه مدیر و مسئولان واحد آموزشی وارد کلاس درس شده، در حضور دانش‌آموزان به معلمی که در حال تدریس بوده فحاشی کرده، وی را از کلاس به بیرون برده و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

به گفته وی شخص مهاجم در حالی مرتکب این اعمال غیراخلاقی در فضای آموزشی شده که معلم مورد تهاجم هیچگونه واکنش دفاعی انجام نمی‌دهد تا اینکه با حضور و دخالت کادر مدرسه به دفتر مرکز آموزشی هدایت و بلافاصله موضوع از سوی مدیر مدرسه به پلیس ۱۱۰ گزارش و در پی حضور ماموران انتظامی فرد مهاجم به کلانتری منتقل می‌شود.

 انگیزه مهاجم معلم مورد اشاره، روز پیشتر پس از آنکه در زمان زنگ تفریح چند دانش‌آموز در سالن مدرسه با یکدیگر درگیر شده بودند اقدام به بیرون بردن آنها از سالن کرده که در همین حین یکی از دانش‌آموزان به معلم فحاشی می‌کند و او نیز برخوردی جزئی نسبت به دانش‌آموز فحاش انجام می‌دهد.

کشف کالای قاچاق ۳ میلیاردی در لنجان

سرهنگ احمد نیکبخت فرمانده انتظامی  شهرستان "لنجان" از کشف همزمان دو محموله قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

 به گفته وی ماموران در بازرسی از این خودروها ۲۴دستگاه گیتار، یک دستگاه ارگ یاماها، ۳۰ دستگاه ریسیور، ۱۰۰ عدد ال ان بی، ۲۰ دستگاه تنبک و یک دستگاه پیانو خارجی که همگی فاقد مدارک گمرکی بود، کشف کردند.
سرهنگ نیکبخت افزود: ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان سه میلیارد ریال اعلام شده است.

تیراندازی و نزاع خونین دسته جمعی در نیشابور

سید علی‌اصغر حسینی مجد جانشین فرماندهی انتظامی نیشابور از وقوع نزاع دسته‌جمعی و تیراندازی در شهر «بار» در شب گذشته خبر داد و گفت: دو برادر به‌علت اختلافات قبلی ملکی به مقابل خانه فردی مراجعه و با اسلحه شکاری ساچمه‌زنی اقدام به تیراندازی کرده‌اند که متأسفانه در این درگیری یکی از طرفین و همچنین ۸ نفر دیگر که از عابرین پیاده و نظاره‌گر نزاع بودند نیز به صورت سطحی مجروح و به مرکز درمانی انتقال یافتند.
وی خاطرنشان کرد: پلیس ۲ متهم پرونده را دستگیر و با ابطال مجوز حمل سلاح شکاری با دستور قضایی پرونده تشکیل و تحقیقات ادامه دارد.

هشدار هواشناسی درباره بارش شدید باران در شمال کشور

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای اعلام کرد: پنج شنبه (۲۳ آبان ماه) در غرب گیلان بارش باران حداکثر بین ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر و روز جمعه (۲۴ آبان ماه) در استان‌های گیلان و غرب مازندران حداکثر بین ۶۰ تا ۹۰ میلیمتر پیش‌بینی می‌شود. در پی حاکمیت این شرایط جوی احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و رخداد سیلاب وجود دارد بنابراین مردم هنگام تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها احتیاط لازم را انجام دهند.

معافیت تحصیلی و خدمات اعزام به خدمت سربازی بیشترین مراجعات به پلیس +۱۰

به گفته سردار تقی مهری رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: بعد از معافیت تحصیلی، بیشترین مراجعات به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ مربوط به اعزام به خدمت سربازی است.

نشان افتخار شهروندی به راننده تاکسی تهرانی تعلق گرفت

راننده تاکسیرانی شهر تهران پس از پیدا شدن هفتاد هزار یورو معادل یک میلیارد و سیصد هزار تومان را به زوج لهستانی برگرداند. اکنون شهردار تهران از او تقدیر کرد و به این پیرمرد که یک معلم بازنشسته است، نشان افتخار شهروندی داده است.

مسمومیت ۴۲ نفر با گاز منواکسید کربن در استان فارس

بهناز رستگارفر معاون اورژانس استان فارس گفت: از ابتدای مهر تاکنون، ۴۲ مورد دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافته است.

او افزود: ۴۷ درصد از قربانیان پس از اقدامات درمانی در محل به صورت سرپایی درمان شدند و ۴۱ درصد از قربانیان نیز به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

رستگارفر با اشاره به افزایش نگران کننده شمار قربانیان گاز مونوکسیدکربن عنوان کرد: از ابتدای مهر تاکنون، پنج مورد بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست داده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سامانه اورژانس فارس، ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

او بیشترین درصد آمار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن را مربوط به شهرستان های شیراز، مرودشت و نی ریز عنوان کرد.

کد خبر 396717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.