انتشار آثار هنرمندان سنندجی در "سایت شهر خلاق"

معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار سنندج گفت: شهروندان و هنرمندان سنندجی می‌توانند آثار هنری خود را شامل عکس، ویدئو و مقالات در زمینه موسقی را جهت بارگذاری در "سایت شهر خلاق" ارسال کنند.

به گزارش ایمنا، سه رکوت نجفی اظهار کرد: بی‌شک یکی از مهم ترین و ماندگارترین اقدامات فرهنگی در سال‌جاری ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی بود.

وی اضافه کرد: تلاش و برنامه‌ریزی بسیار زیادی در راستای ثبت این شهر به عنوان شهر خلاق موسقی انجام شد و مشارکت اساتید، هنرمندان و مسئولان فرهنگی استان در ثبت این رویداد بزرگ فرهنگی تاثیر بسزایی داشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار سنندج گفت: پروپوزال کامل و جامعی امسال به سازمان یونسکو در راستای ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق ارسال شد .

نجفی عنوان کرد: یکی از خواسته‌های پروپوزال ارائه شده معرفی سایت جهت انعکاس رویدادها، اخبار و مشخصات فرهنگی شهر سنندج بود.

وی افزود: به همین منظور برای بررسی و پایش همه مطالب مندرج در پروپوزال، وب سایتی طراحی و تمام رویدادها، اخبار و مطالب مربوط به موسیقی شهر سنندج به صورت عکس، ویدئو، بیوگرافی مشاهیر و ... در این سایت بارگذاری و منعکس شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار سنندج اضافه کرد: ناظران یونسکو از طریق همین سایت طراحی شد فعالیت‌های فرهنگی و هنری سنندج را رصد می‌کردند و طراحی و درج مطالب جالب از غنای هنر فاخر موسیقی در این سایت نقش مهمی در ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی داشت.

نجفی گفت: شهروندان و هنرمندان سنندجی می‌توانند در راستای پر بارتر کردن مطالب این سایت آثار هنری شامل عکس، ویدئو، موسیقی و متن جهت بارگذاری در سایت شهر خلاق به پست الکترونیکی Farhangisanandaj@gmail.com  ارسال کنند.

وی تصریح کرد: مطالب دریافتی در شورایی متشکل از اساتید و هنرمندان مطرح و پس از تایید در سایت شهر خلاق بارگذاری می‌شود.

کد خبر 396708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.