مشهدالرضا مهیای جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آذین‌بندی ۱۶۴هزارمتر طول به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) در مشهد مقدس خبر داد.

علیرضا صحراگرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: به مناسبت روز ولادت حضرت محمد(ص) نظافت، رفت و روب و شست و شوی معابر سطح شهر به خصوص معابر منتهی به حرم مطهر به طول ۹ کیلومتر در خیابان‌های امام رضا، شهید اندرزگو، طبرسی، شهید نواب صفوی، شهید هاشمی‌نژاد و خیابان شیرازی انجام خواهد شد.

وی از آماده‌سازی ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در معابر منتهی به حرم مطهر خبر داد و افزود: نظافت و شست‌وشوی ایستگاه‌های اتوبوس، شست‌وشوی جداول و همچنین شست و شوی پنج هزار مخزن گالوانیزه از اقدامات خدمات شهری شهرداری مشهد در روز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: حوزه معاونت اجتماعی و خدمات شهری شهرداری مشهد، در میزبانی از زائران امام رضا (ع) سهم بیشتری را نسبت‌به سایر حوزه‌ها برعهده خواهد داشت.

صحراگرد با بیان اینکه «مشهد شهر مناسبت‌هاست و روزی در مشهد نیست که مناسبتی نداشته باشیم»، افزود: متناسب با این فضا، باید شهرداری مشهد آمادگی لازم را جهت پذیرایی از این مهمانان ویژه داشته باشد.

کد خبر 396686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.