احداث باند کندرو در ورودی شرقی شهر ساری

شهردار ساری گفت: احداث باندکندرو ورودی شرقی ساری به طول سه هزار و ۶۰۰ متر در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته و تاکنون عملیات بتن‌ریزی بیش از ۸۹۵ متر از آن انجام شده است.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی اظهار کرد: با توجه به اینکه ورودی شرقی مرکز استان، مسیر تردد بسیاری از شهروندان و مسافران است، احداث باندکندرو ورودی شرقی ساری به طول سه هزار و ۶۰۰ متر در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته و تاکنون عملیات بتن‌ریزی بیش از ۸۹۵ متر از آن انجام شده است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای پروژه ساماندهی ورودی شرقی، روان‌سازی ترافیک و ارتقاء ایمنی تردد وسایط نقلیه، کاهش خطرات احتمالی ناشی از تصادفات و دسترسی آسان‌تر به معابر فرعی است.

شهردار ساری اضافه کرد: همزمان با احداث باند کندرو دراین محدوده، شهرداری به منظور هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی اقدام به ایجاد ۱۶۰ متر کانال سرپوشیده در ابعاد ۹۰*۹۰ از یک‌هزار و ۲۴۰  متر طول این پروژه کرده است.

رجبی تصریح کرد: احداث رفیوژ وسط به طول سه هزار و ۶۰۰ متر در این طرح پیش‌بینی شده و تاکنون بیش  از دو هزار متر از آن انجام شده است، ۹۵۰ مترطول جدول‌گذاری برای احداث باغچه‌های فضای سبز در دو طرف باند کندرو از دیگر پروژه‌ها در راستای بهسازی ورودی شرقی ساری است.

وی با اشاره به ایجاد فضای سبز در رفیوژ وسط و دو طرف باند کندرو با غرس۱۵۰ اصله درخت و گل‌های متنوع فصلی و دائمی، اظهار کرد: پـیاده‌روسازی به موازات باند کندرو در جـهت حفظ زیباسازی شهر و تحقق توسعه پـایدار شهری بخشی از این پروژه است که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است.

کد خبر 396679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.