بارش برف و باران در استان اصفهان از اوایل هفته آینده

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار سرد از اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: برف و باران غرب و جنوب استان اصفهان را فرامی گیرد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم پایداری جو و غبار آلودگی و کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی، شمالی و صنعتی استان طی امروز و فردا، اظهار کرد: وضعیت جوی سایر مناطق استان نیز در این مدت به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود. 

وی از ورود سامانه ناپایدار سرد به استان از اوایل هفته آینده خبر داد و افزود: بارش برف و باران به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان را در هفته پیش رو شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، اضافه کرد: کاشان و خوروبیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

علی عسگریان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به درجه ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 396675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.