عملیات احداث خط کلکتور شرق به غرب در منطقه ٩

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت حفظ درختان و فضای سبز به عنوان ریه‌های تنفسی شهر اصفهان، از ابتدای سال‌جاری احداث خط کلکتور فضای سبز جهت ایجاد یک حلقه مجزای آبیاری فضای سبز و اتصال شبکه به چاه های موجود به یکدیگر در دستور کار قرار گرفت.

عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای ارتقاء سطح کمّی و کیفی خدمات عمرانی و خدمات شهری در غرب اقدامات زیادی انجام داده که نشان از عزم جدی شهرداری این منطقه برای ایجاد فضای سبز مطلوب و مناسب جهت افزایش نشاط و سرزندگی شهروندان دارد.

وی با اشاره به عملیات کلکتور شرقی به غربی منطقه ٩، تصریح کرد: محل پروژه باند شمالی خیابان آتشگاه به طول ٤٥٠٠متر حدفاصل کوچه ٥٥تا کوه آتشگاه است و طول اجرای پروژه نیز شامل ٢٤٠٠ متر حدفاصل کوچه ٥٥ تا خیابان بهشت و سه راهی نبوی منش تا کوه آتشگاه است که با مبلغ اولیه پیمان ۳۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت ٦٠ درصدی پروژه عملیات احداث خط کلکتور شرق به غرب پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان امسال تکمیل شود.

وی گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد فضاهای سبز و طبیعت زیبا، منطقه ۹ یکی از مناطق بسیار ویژه شهر به شمار می‌رود و حفظ و نگهداری آن برای شهرداری بسیار حائز اهمیت است.

روحانی با بیان اینکه بیش از ۱۳۳ هکتار فضای سبز به جز ناژوان در منطقه ۹ شهرداری اصفهان قرار گرفته که این رقمی قابل توجه است، افزود: از مجموع ۳۲۰ کیلومتر طول مادی شهر اصفهان حدود ۸۰ کیلومتر یعنی ۲۵ درصد مادی‌ها در منطقه ۹ قرار دارد.

وی تاکید کرد: منطقه ۹ به لحاظ حفظ، توسعه و گسترش فضای سبز یک منطقه بسیار قابل توجه است.

کد خبر 396674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.