پول BRT بندرعباس  کجا صرف می‌شود؟

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: هر ساله برای پروژه BRT اعتبار در نظر گرفته می‌شود اما مشخص نیست این پول‌ها کجا صرف می‌شود که خبری از نتیجه پروژه نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل بواشه در صد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به مشکل فاز یک محله آیت الله غفاری  این شهر اظهار کرد: قرار بود زمین‌های مردم توسط شهرداری تملک و زمین جایگزین به آن‌ها داده شود اما حدود ۳۰ درصد مردم زمین نگرفته و نگران هستند.

وی تصریح کرد: مردم می خواهند واحد و ملک خود را بسازند از این رو نیاز است به شهردار و مجموعه تحت امرش تذکر جدی داده شود. 

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه موضوع راه‌اندازی اتوبوس‌های BRT که هنوز راه‌اندازی نشده است به سال ۱۳۹۵ باز می‌گردد، اضافه کرد: هر ساله برای این پروژه  اعتبار در نظر گرفته می‌شود اما مشخص نیست این پول‌ها کجا صرف می شود که خبری از نتیجه پروژه نیست.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و حضور آن در قعر جدول لیگ دسته دو خواستار رسیدگی و حمایت از این تیم شد تا نهایتاً به دسته سه سقوط نکند. 

پروژه گردشگری خور شیلات بلاتکلیف است

جواد بلارک منشی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در تذکر خود به شهردار بندرعباس گفت: شهرداری ملزم به شفاف سازی نسبت به دکه های سطح شهر و چگونگی واگذاری آنها است.

وی افزود: شهرداری بندرعباس باید در خصوص خورهای سطح شهر مخصوصا خور شیلات توضیح دهد زیرا با وجود هزینه گزافی که برای آن شده، پروژه این خور همچنان به بهره برداری نرسیده است.

بلارک تاکید کرد: بنا بود خور شیلات به محلی برای گردشگری تبدیل شود و یکی از نقاط زیبای شهر باشد  اما همچنان این اتفاق نیفتاده و پروژه بلاتکلیف مانده است.

کد خبر 396659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.