آماده‌سازی ۳ بلوک مسکونی در شهر بهارستان

برای آماده‌سازی بلوک‌های ۲۲۱ تا ۲۲۳ شهر بهارستان بیش از یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت عمران بهارستان، تکمیل و آماده‌سازی بلوک‌های ۲۲۱، ۲۲۲ و ۲۲۳ شهر جدید بهارستان از اقدامات عمرانی انجام شده در شرکت عمران شهر جدید بهارستان است که با اختصاص اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان انجام شده است.

 از ابتدای اجرای این پروژه تاکنون انجام شش هزار مترمکعب خاکبرداری، سه هزار مترمکعب خاکریزی و یک‌هزار و ۳۰۰ مترمکعب خاکریزی زراعی انجام شده است. همچنین انجام یک‌هزار و ۳۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، بلوک‌فرش بتنی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع، جدول‌گذاری به طول شش هزار و ۵۰۰ متر و آسفالت‌ریزی به مساحت سه هزار مترمربع از دیگر مراحل اجرای این طرح بوده است.

طراحی نقشه ساماندهی فضاهای سبز باقیمانده شهر بهارستان شامل ۲۱ هکتار فضای سبز باغ بهارستان، پنج هکتار طرح مسکن مهر و حدود هشت هکتار فضای سبز فاز سه این شهر نیز از دیگر اقدامات عمرانی این شرکت است.

سال گذشته نقشه‌های ۶.۳ هکتار از فضاهای باقیمانده ایجاد فضای سبز در چهار محله بهارستان طراحی و تکمیل شد و نقشه‌های ۷.۲ هکتار از فضای سبز میدان ورودی طراحی و عملیات احداث ۲.۳ هکتار فضای سبز مسکن مهر انجام شده است.

کد خبر 396636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.