عملیات افزایش مساحت پیاده‌روسازی و فضای سبز خیابان میرزاطاهر

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان گفت: عملیات افزایش مساحت پیاده روسازی و فضای سبز خیابان میرزاطاهر در این منطقه اجرا می‌شود.

عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت در منطقه ٩ به افزایش فضای سبز و توجه بیشتر به نصب وسایل ورزشی در پارک‌ها، نمادها و المان‌های شهری به رفاهیات شهروندان یاری می‌رساند.

وی با اشاره به رویکرد نوین افزایش فضاهای سبز و زیباسازی منظر شهری در المان‌های شهری تصریح کرد: در تلاش هستیم با افزایش مساحت فضاهای سبز و گل‌آرایی‌های متناسب با فصل در سطح منطقه، لحظات خاطره‌انگیزی برای شهروندان رقم بزنیم.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه فضاهای سبز شهری و المان‌های شهری باید در هویت‌افزایی شهر نقش ایجاد کند، گفت: از ابتدای سال ٩٨ تفاوتی ملموس را در حوزه فرآیند افزایش فضای سبز تفرجگاهی و حفظ و نگهداری پارک‌های جنگلی و طبیعی بی‌نظیر در مجاورت ناژوان و افزایش سرانه فضای سبز، افزایش مساحت پیاده روسازی در سطح منطقه٩ و پروژهای عمرانی نسبت به سال‌های گذشته داشته‌ایم.

وی ادامه داد: پروژه پیاده‌روسازی خیابان میرزاطاهر غربی به طول ٣٥٠ متر افزایش یافت و ٣٠ پارکینگ شهری به خیابان اضافه شده است.

روحانی با بیان اینکه ساماندهی فضای سبز خیابان میرزاطاهر به مساحت ٥٠٠متر مربع افزایش داشته که هزینه و بودجه عمرانی پروژه در مجموع به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان است، اظهار کرد: این پروژه تا ٢٢بهمن امسال به پایان می‌رسد و شاهد پیشرفت، حفظ و بهبود ریه های تنفسی اصفهان در غرب شهر خواهیم بود.

کد خبر 396627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.