بعید می دانم مقابل عراق نتیجه بگیریم

پیشکسوت فوتبال گفت: در جام ملت های آسیا، زمان مربیگری کی روش در ایران با این تیم مساوی کردیم که نشان می دهد با فوتبال ما آشنا هستند و سیستم بازی ایران را می دانند.

محمود یاوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی ایران و عراق اظهار کرد: عراق برای ایران مانند گربه سیاه می ماند که روبروی این تیم بازی سختی خواهیم داشت. در جام ملت های آسیا، زمان مربیگری کی روش در ایران با این تیم مساوی کردیم که نشان می دهد با فوتبال ما آشنا هستند و سیستم بازی ایران را می دانند، از طرفی دیگر ویلموتس به طور کامل با بازیکنان آشنا نشده و نیا به زمان دارد.
وی با بیان اینکه در زمان کی روش رده سنی تیم ملی بالا بود، خاطر نشان کرد: برخی از بازیکنان مثل سید جلال حسینی و دژاگه پا به سن گذاشته اند و همچنین احسان حاج صفی دچار مصدومیت شده که جای آن هارا با بازیکنان جوان و خوب پر کرده اند.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با بازیکنان جوان تیم ملی، تصریح کرد: جوان های خوبی مثل نورافکن، ترابی و... داریم که با این بازیکنان تیم ملی جوان شده و آینده روشنی دارد.

یاوری با اشاره به اینکه بعید می دانم در بازی با عراق پیروز شویم، تاکید کرد: آشنایی ویلموتس با فوتبال و فوتبالیست های ایران بستگی به خصوصیت های او و فرصت هایی که در اختیارش قرار می گیرد دارد. بعید می دانم بتوانیم بازی مقابل عراق را پیروز شویم اما بازی رفت و برگشت است که روی بازی داخل خانه، ایرانی ها حساب بیشتری باز کرده اند.

وی در خصوص جدایی کی روش از تیم ملی، گفت: کی روش به اندازه پولی که دریافت کرد نتوانست بازدهی داشته باشد. در جام ملت ها عملکرد خوبی نداشتیم همچنین در جام جهانی باتوجه به هزینه ای که شد خوب نبودیم ضمن اینکه بعد از هشت سال باید نتایج بهتری کسب می کردیم. کی روش مربی باکلاس و حرفه ای بود اما برای بازی های تدارکاتی به خاطر تحریم هایی که وجود داشت به مشکل بر خورد و کارهایی که مدنظر این مربی بود انجام نمی گرفت‌.

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه انتخاب بازیکن به نظر سرمربی بستگی دارد، اظهار کرد: انتخاب بازیکن بستگی به نیاز سرمربی دارد اما اگر از من بپرسید، می گویم مهدی کیانی فوتبالیست خوبی است که می تواند به تیم ملی کمک کند اما ویلموتس آن را نمی پسندد و مسئول انتخاب بازیکن خودش است.

کد خبر 396614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    1 0
    یاوری جون شما متولد1318 هستید واز فوتبال روز ایران خبر نداری این تیم شیرانه عراق را می پکانیم.