داور نیز مثل بازیکن احتمال اشتباه دارد

بازیکن تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: طی دو هفته گذشته علی رغم بازی خوبی که انجام دادیم متأسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواه‌مان را بدست بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طاهری پس از پیروزی تیمش در مقابل هایپرشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امشب بازی خیلی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، اظهار کرد: امشب بازی خیلی خوب و نفس گیری بود ، تیم هایپر تیم جوان و دونده ای هست. طی دو هفته گذشته علی رغم بازی خوبی که انجام دادیم متأسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواه‌مان را بدست بیاوریم.

وی با تاکید بر اینکه داور نیز همانند بازیکنان احتمال دارد اشتباه کنند، گفت: به شاهین شهر آمده بودیم تا هر سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم. خوب تمرین کرده بودیم و خدا را شکر توانستیم مزد زحمت های یک هفته ای را که کشیدیم در این بازی با تلاش تک تک بازیکنان بگیریم. من در مورد داور صحبت نمی کنم ، همانگونه که بازیکنان داخل زمین احتمال اشتباه دارند ، داور نیز طبیعی است که در برخی مواقع اشتباه کند، که مطمئناً از روی قصد و غرض نیست.

بازیکن تیم فوتسال ستارگان ورامین با حمایت همه جانبه از دوران فوتسال، تصریح کرد: داورها با کم ترین امکانات و ناچیزترین دستمزد زحمت می کشند. در جریان بازی ها فشار بالاست، و شاید در برخی مواقع مواقع اتفاقاتی بیافتد، اعتراضاتی نیز وجود داشته باشد ولی در کل داوری بازی امشب خوب بود و مشکلی نداشت.

کد خبر 396600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.