کشف ۲۳۵ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: طی ۹ روز گذشته تعداد ۲۳۵ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با سارقان، طرح ضربتی "کاشف" با هدف کشف وسایل نقلیه مسروقه و دستگیری سارقان اجرایی شد.

وی افزود: درنتیجه اجرای این طرح که به مدت ۹ روز انجام شد تعداد ۲۳۵ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه شامل ۱۹۲ دستگاه خودروی سواری و ۴۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۵۴ سارق در این طرح اظهار کرد: از شهروندان نیز انتظار داریم با توجه به توصیه های پلیسی و هشدارهای انتظامی و مجهز کردن خودروهای خود به سیستم های بازدارنده فرصت های ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه مکشوفه فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند بیان داشت: سارقان در بازجویی های پلیسی یکی از موارد عملی ساختن نقشه ی خود را نبودن وسایل بازدارنده پیشگیری از سرقت عنوان کردند.

سرهنگ خدادوست در پایان با اشاره به اینکه خودروهای کشف شده تحویل مالکان آن ها شد و سارقان نیز تحویل مراجع قضائی شدند گفت: با اجرای طرح پیشگیرانه و محله محور ضریب امنیت شهر ارتقاء خواهد یافت ونیاز است این گونه طرح ها به صورت پیوسته اجرایی شود.

کد خبر 396595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.