پنج تریلر حامل کالای قاچاق کشف و ضبط شد

استاندار اصفهان گفت: با تلاش ماموران انتظامی نطنز، پنج تریلر حامل کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،عباس رضایی ظهر امروز سه شنبه در سفر به نطنز در  جمع خبرنگاران پیرامون کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان اظهار کرد: انسان از دیدن کالاهای قاچاقی که کشف می‌شود واقعا متأثر و اندوهگین می‌شود، چون کلیه این این اجناس  که از نوع پارچه و ظروف بلور و کریستال است تمام آنها  در سطح اصفهان باکیفیت بهتر تولید می‌شود و امکان صادرات آن وجود دارد.

استاندار اصفهان گفت :افراد سودجو به این گونه اعمال و اقدامات نادرست دست می‌زنند و مشکلاتی هم برای اشتغال داخلی ایجاد کرده  و ارز کشور را خارج می‌کنند.

رضایی پیرامون برنامه‌های مدیران استان جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: ماهانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل جلسات دارد  و با همکاری دانشگاه سامانه ای را طراحی کرده که این سامانه بسیار کارآمد؛ کالا را از تولید تا بازار مصرف‌کننده در سامانه ثبت می کند و  رصد کالا در این پروسه کمک بزرگی برای جلوگیری از قاچاق خواهد داشت.

رضایی افزود: ادارات کل جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان برای جلوگیری از قاچاق گوسفندان کار پلاک کوبی را اجرا کردند که می‌تواند برای جلوگیری از قاچاق گوسفند موثر باشد.

همچنین سرهنگ مرتضی هادیان، فرمانده انتظامی نطنز اظهار کرد: روز گذشته با هوشیاری نیروهای زحمتکش انتظامی شهرستان تعداد پنج تریلر کالای قاچاق شامل پارچه، چادر مشکی و ظروف کریستال در آزاد راه اصفهان - نطنز توقیف و محموله های قاچاق  کشف و ضبط گردید.

وی گفت: کالاها در حال ارزش‌گذاری ریالی و تشکیل پرونده برای ارجاع به مقام قضایی برای ادامه بررسی است.

کد خبر 396578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.