۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
مهار حریق ساختمان ۷ طبقه

در این بسته خبری از برگزاری برنامه هم محلی سلام در چهار محله کلانشهر رشت تا تلاش برای جذب زنان کارتن خواب در گرمخانه‌ها و ممنوعیت احداث پارکینگ در مناطق مرکزی پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای طرح دوچرخه هوشمند در شیراز

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ازرونمایی طرح دوچرخه های هوشمند همزمان با نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک کلانشهرهای کشور در شیراز، خبر داد.

اجرای ۱۵ پروژه عمرانی در ساری

مرتضی بربسته، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری از اجرای ۱۵ پروژه متنوع عمرانی در یک ماه اخیر در مناطق مختلف شهر با استفاده از ظرفیت های داخلی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری این شهرداری خبر داد.

ممنوعیت احداث پارکینگ در مناطق مرکزی شهر

محسن پور سیدآقایی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اصلاح هندسی میدان سپاه و ممنوعیت احداث پارکینگ طبقاتی و عمومی در هسته مرکزی شهر خبر داد.

هم محلی سلام در چهار محله کلانشهر رشت

علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشن هم محلی سلام در چهار محله این کلانشهر خبر داد.

آغاز فاز نخست پروژه میدان تا میدان در اصفهان

محمد فیض، مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اصفهان گفت: فاز نخست پروژه بزرگ میدان تا میدان که از انتهای بازار باغچه عباسی آغاز و به طول تقریبی ۳۶ متر آغاز شد.

مهار حریق ساختمان ۷ طبقه

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار حریق در ساختمان هفت طبقه خبر داد.

آغاز به کار باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج

علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج قرار دارد،گفت: ورزش صبحگاهی در ۲۰ نقطه از شهر کرج سازماندهی شده و به صورت روزانه برگزار می‌شود.

ساماندهی بازیافت پسماند در چرمهین

شهاب ثابت راسخ، شهردار چرمهین از اجرای طرح‌هایی با هدف ساماندهی جمع‌آوری و بازیافت پسماند در این شهر خبر داد.

خصوصی‌سازی صدور پروانه ساختمانی در زرند

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند از برون‌سپاری بخشی از مراحل صدور پروانه ساختمانی به دفاتر پیش خوان دولت خبر داد .

تلاش برای جذب زنان کارتن خواب در گرمخانه‌ها

مالک حسینی، مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم با توجه به اینکه شبهای سردی در راه است، در ارتباطی تنگاتنگ با NGOها نسبت به جذب زنان و نگهداری از آنها در گرمخانه یا سامان سرا اقدام کنیم.

کد خبر 396572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.