دوباره جام و دوباره نویدکیا/شایعه معاوضه

ششصد و بیست و پنجمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و شصت و هشتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "رسول بازگشت تا باز هم یک نویدکیا جام را بازی سر ببرد" عنوان نخست این روزنامه است. در مطلب مربوط به این عنوان به قلم مرتضی رمضانی راد مدیر رسانه ای سابق سپاهان و سردبیر  این رسانه  آمده است: 

رسول نویدکیا آنقدر در دیدار سپاهان- تراکتور درخشید که تا همین دیروز هم میدیدم برخی سایت های معتبر در تمجید از او و بازی زیبایش می نویسند. به نظر می رسد شرایط این فصل برای رسول نویدکیا نسبت به فصل گذشته و بعد از آن مصدومیت کابوس وار متفاوت باشد. او در هفته دهم بازی درخشانی در میانه میدان انجام داده و هیچ بعید نیست با توجه به تجربه و محبوبیتی که در اصفهان دارد، در ادامه فصل مهره قابل اتکای سپاهان در مسیر قهرمانی باشد. ظاهرا بعد از ۹ جامی که محرم نویدکیا بالای سر برد این بار هم قرار است جام این فصل را یک نویدکیای دیگر با نام رسول بالای سر ببرد و فریاد قهرمانی سر دهد.

"بزودی منتظر استنلی باشید "  عنوان دیگری از این رسانه است که حاوی خبر های خوش برای هواداران سپاهان است ، طبق صحبت های پزشک این تیم مصدومیت کی روش استنلی جدی نیست و او در دوران نقاهت به سر میبرد و وی در اوایل هفته آینده به تمرینات گروهی ملحق می شود.

"تیم های ملی در قرق شاگردان تاوارس " تیتر دیگر این روزنامه است که به عملکرد فوق العاده تاوراس مربی دروازه بان های پرتغالی سپاهان اشاره دارد. دیدار دوستانه پسران طلایی با فولاد خوزستان عنوان پایانی این رسانه طلایی دلان است.

"معاوضه ارسلان و مرتضی ؟ هنوز در حد شایعه " تیتر اول این روزنامه است که به گمانه زنی ها و البته حرف و حدیث های رسانه هااشاره دارد. در جدید ترین خبری که برخی رسانه ها مطرح کردند احتمال معاوضه ارسلان مطهری و مرتضی تبریزی بین دو باشگاه دادند.سبز سبزم در این باره نوشته:
هر چند برخی رسانه ها از معاوضه احتمالی مرتضی تبریزی و ارسلان مطهری و توافق دو باشگاه ذوب آهن و استقلال بر سر این موضوع خبر داده اند اما برخی منابع نزدیک به دو باشگاه این خبر را فعلا رد و تا این لحظه آن را شایعه می دانند، هر چند پیگیری های ما نشان میدهد صرفا باشگاه استقلال مشتاق به این معاوضه است

" ذوب آهنی ها شارژ مالی شدند " عنوانی است که خبر از پرداخت ده درصد دیگر از مبلغ قرارداد ها به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه دارد. گفتنی است که در صورت سیر صعودی در کسب امتیازات ده درصد دیگر هم به بازیکنان و کادر پرداخت شود . 
" شایعه حضور برانکو کرانچار در اصفهان " و
"امیدوارم ذوب آهن خیلی زود به خود بیاید " عناوین پایانی این رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 396571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.