پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک خطی فولاد نیشابور

شهردار نیشابور از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه  پارک خطی فولاد این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی نجفی  با اشاره به اجرای پروژه پارک خطی فولاد این شهر، اظهار کرد: اجرای این پروژه در ادامه بهسازی ورودی‌های سطح شهر است که همزمان با این پروژه بهسازی آیلند بولوار کمربندی شامل کفپوش و آبیاری تحت فشار از پل دولت آباد تا ۱۷ شهریور نیز تکمیل شده است .

وی خاطرنشان کرد: استاندارد سازی آسفالت مسیرها، اجرای فضای سبز حاشیه مسیر ، روشنایی منطقه، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، احداث سرویس‌های بهداشتی و بهسازی ورودی شهر از سمت تهران به سمت پل ۱۷ شهریور انجام و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار نیشابور با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح ۲۶ میلیارد ریال بوده است، افزود: این پروژه با مشارکت شهرداری و شرکت فولاد خراسان اجرا شده است.

نجفی همچنین از بهسازی و مقاوم سازی یال شرقی ساختمان فرهنگسرای سیمرغ خبر داد و تصریح کرد: یال شرقی فرهنگسرای سیمرغ که در اثر زلزله اخیر نیشابور آسیب دیده بود و بایستی با هزینه‌ای سنگین تخریب و مجدد ساخته می‌شد با استفاده از روش های نوین و با کمترین هزینه مقاوم سازی شد.

وی اضافه کرد: در برآورد اولیه جهت تخریب و ساخت مجدد، اعتبار مورد نیاز پروژه ۳۰ میلیارد ریال بوده است، اما با توجه به بررسی‌های فنی و اقتصادی که بر اساس تکنولوژی‌های روز انجام شد، تغییراتی در شیوه اجرای پروژه ایجاد و هزینه‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

کد خبر 396564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.