رضایی: ۸۱ درصد مشکلات تولیدکنندگان استان رفع شده است

استاندار اصفهان گفت: با همراهی سایر مدیران استان بیش از ۸۱ درصد مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی رفع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، عباس رضایی صبح امروز -سه شنبه- به منظور بررسی مشکلات و مسائل واحد تولیدی مجتمع فولاد نطنز به این شهرستان سفر کرده بود و در حاشیه  این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مسئولیت ها و رسالت های مدیریت استان در سال رونق تولید، پیگیری مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مسائل و مشکلات مربوط به آنها است.

وی اصفهان افزود: در چند ماه اخیر توانستیم بیش از ۸۱ درصد مشکلات مدیران واحدهای صنعتی، تولیدی و معدنی را در شهرستان های استان حل و فصل کنیم.

استاندار اصفهان در خصوص مجمتمع فولاد نطنز گفت: بخشی از مشکلات مجتمع فولاد نطنز، مسائل زیست محیطی و بخش دیگر آن مربوط به مسائل مالیاتی و واگذاری اراضی مورد نیاز آنها است که به دنبال تسهیل این موارد هستیم. حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از گسترش آلودگی های زیست محیطی، خط قرمزهایی است که هیچگاه از آنها عدول نخواهیم کرد، بنابراین باتوجه به این مسائل رونق واحدهای صنعتی و تولیدی را در دستور کار قرار می دهیم.

رضایی ادامه داد: کارخانه فولاد و ذوب آهن نطنز در حال حاضر محصولات تولیدی خود را به ۱۶ کشور جهان صادر می کند و به اذعان مسئولان حفاظت از محیط زیست، این مجموعه تولیدی از فیلتراسیون مطلوبی برخوردار است و و هیچگونه آلودگی ای را برای محیط زیست این شهرستان در بر ندارد و می تواند با تولید بیشتر به کارخود ادامه دهد.

وی افزود: با افتتاح محل جدید و دیگر کارخانه ذوب آهن و فولاد نطنز، به زودی شاهد اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر خواهیم بود. مقرر شد تا مدیران این کارخانه با هماهنگی شورای شهر نظنز و شوراهای روستایی با توجه به مسئولیت اجتماعی خود به مسائل روستاها و امامزاده شاه سلطان حسین(ع) نیز رسیدگی کنند.

کد خبر 396556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.