ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای و همه ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمدعلی شهیدی، روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در بیست و ششمین نشست شورای اطلاع‌ رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و گرامی داشت هفته وحدت گفت: پیامبر اسلام (ص) پیامبر اخلاق و رحمت بودند و مهم‌ترین پیام ایشان اخلاقیات بود و با تکیه بر همین مسئله توانستند جامعه جاهلیت آن زمان را اصلاح کنند، زیرا جامعه‌ای که اخلاق نداشته باشد رو به زوال است.

وی با تأکید بر جایگاه مهم روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: روابط عمومی زبان گویای سازمان‌هاست و اطلاع‌رسانی نقش بزرگ و حساسی را برای برقراری ارتباط مناسب با جامعه هدف دارد. تفکر، فرهنگ و هویت سازمان‌ها توسط روابط عمومی تعریف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برای بنیاد شهید و امور ایثارگران دو رسالت مهم خدمات‌رسانی به ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تعریف شده است که روابط عمومی باید در مسیر اجرای این وظایف فعال باشد.

شهیدی با تأکید بر اینکه روابط عمومی بنیاد باید در سراسر کشور فعال باشد گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی بنیاد در کشور ایجاد ارتباط مناسب با رسانه‌ها و سایر نهادهای مرتبط با حوزه ایثارگری است و لازم است از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور در جهت تحقق رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود. همچنین مدیران و مسئولان بنیاد نیز باید در زمینه اطلاع رسانی همکاری لازم را با روابط عمومی سازمان داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم آشنایی نسل‌های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری‌های صورت گرفته در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت خمیر مایه انقلاب اسلامی است و در راه آشنا کردن نسل‌های جدید با این فرهنگ باید از تمام ابزارهای ارتباطی به‌خصوص ابزارهای نوین استفاده کرد تا شاهد تأثیرگذاری بیشتر این فرهنگ باشیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه گران‌بهایی است که باید حفظ و امتداد یابد و وارد فرهنگ و سبک زندگی مردم شود. این فرهنگ به‌خصوص در شرایط فعلی که جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه کشورمان جریان دارد می‌تواند مشکلات را کاهش داده و به رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی کمک کند.

کد خبر 396549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.