۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
اجرای ۱۵ پروژه عمرانی در ساری

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری از اجرای ۱۵ پروژه متنوع عمرانی در یک ماه اخیر در مناطق مختلف شهر با استفاده از ظرفیت‌های داخلی این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته، اظهار کرد: پروژه بزرگ آزادسازی مسیر حدفاصل پل شهید رنجبر تا پل‌های شهید نوری پس از تملک و خاک‌برداری، سلسله عملیاتی چون جابجایی تأسیسات هوایی و زمینی را طی کرده و هم اکنون مراحلی چون دیوارچینی حاشیه مسیر و آزادسازی در دستور کار تیم‌های عملیاتی سازمان عمران قرار دارد.

وی از اجرای ۱۵ پروژه متنوع عمرانی در یک ماه اخیر در مناطق مختلف شهر با استفاده از ظرفیت‌های داخلی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری این شهرداری خبر داد و تصریح کرد: ۷۰ درصد از مراحل اجرایی پروژه احداث بازار بزرگ رضوی انجام شده و بهره‌برداری از آن قطعاً تحولات بسیاری را در رفاه و اقتصادی مردم جنوب شهر ساری ایجاد خواهد کرد.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری از اجرای جدول بتنی در سه نقطه از این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این عملیات عمرانی در کوچه پیوند هشتم، کوچه بسیج سازندگی در کمربندی غربی و کوچه فردوس ۲۵ واقع در خیابان پل گردن اجرا می‌شود.

بربسته با اشاره به اهمیت زیباسازی منظر شهری، عنوان کرد: پیاده‌روسازی میدان امام(ره) حد فاصل خیابان جام‌ جم تا دور میدان آغاز شده که این پروژه در بلوار دریا نیز در دستور کار تیم های عملیاتی سازمان قرار دارد.

وی از تسریع در عملیات اجرایی پروژه فاز دوم بوستان ملل خبر داد و گفت: عملیاتی چون ایجاد دیواره حفاظتی، لایروبی و خاکبرداری سطح شیب‌دار بخشی از اقدامات در حال اجرای تیم‌های عملیاتی مستقر در این پروژه است که بی‌وقفه ادامه دارد.

  سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری  از اتمام ساماندهی و تعریض بلوار کشاورز در حد فاصل اسبورد تا منطقه گنبد خبر داد و افزود: در فاز بعدی این عملیات تا عبور تنگه لته ادامه خواهد داشت که می‌تواند در روان سازی ترافیکی موثر واقع شود.

 بربسته به اقدامات سازمان در خصوص پیگیری پروژه هدایت آب‌های سطحی اشاره کرد و گفت: پروژه هدایت آب‌های سطحی با عملیات احداث کانال نهرگذرخان حد فاصل ابتدا تا انتهای خیابان کوثر در خیابان شفا و نصب نوه بتنی در محلاتی چون کوچه دخانیات نوزدهم و کوچه کشاورز شصت اجرا می‌شود، البته سلسله پروژه‌های متعددی نیز در آینده به برنامه‌های اجرایی این سازمان افزوده می شود که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 396548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 0
    لطفا روشن نمایید نسبت به باز سازی بلوار کمربندی شمالی تا بعد از ارم ونصب روشنایی کی اقدام می نمایید. با تشکر
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 0
    با تشکر از همه مسوولینی که عاشقانه به شهرشان عشق می ورزند ودر راه اعتلای شه رشان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند درود بر شرف و غیرتتان. ساری شهر مردان غیوروبا غیرت دوستتان داریم
  • علی رضا IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 0
    لطفا نسبت به چگونگی احداث روگذر سطحی سراه جویبار اطلاع رسانی نمایید ایا روزی معضل ترافیک این قسمت از شهر حل خواهد شد. ممنونم