افزایش ۵ ساعته تردد ناوگان باری در مرکز شهر مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد از افزایش پنج ساعته زمان تردد ناوگان باری در محدوده های زمانی و مکانی هسته مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین مختاری در این باره گفت: باتوجه به درخواست‌های فعالان بخش ناوگان باری مشهد مبنی برتجدید نظر در ساعات تردد در هسته مرکزی شهر این موضوع در کمیته فنی شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک خراسان رضوی (همتا)، بررسی شد.

وی با بیان اینکه مشهد به سه منطقه قرمز، سبز و زرد جهت تردد ناوگان باری تقسیم شده است، افزود: در هرکدام از این مناطق ساعاتی برای تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در نظر گرفته شد که پس از اجرای طرح از ابتدای شهریورماه و ایجاد مشکلاتی برای رانندگان، نیاز به تغییر در ساعات محدودیت تردد در این مناطق احساس شد.

وی اضافه کرد: پیش از این ساعت مجاز تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در هسته مرکزی شهر از ساعت ۲۳ الی شش صبح تعیین شده بود، اما با توجه به حجم فعالیت‌ها در این محدوده، ساعت تردد ناوگان باری سنگین تغییر و از ساعت ۲۱ الی ۹ صبح و منطق بر محدوده زوج و فرد تعیین شد.

مختاری ادامه داد: بر این اساس تردد ناوگان باری در محدوده زرد از ساعت ۲۱ الی ۱۰ صبح و تردد در محدوده سبز از ساعت ۲۱ الی ۱۷ مجاز خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد افزود: با این حال تردد ناوگان فعال در زمینه حمل سپتاژ، دارو و...  که مورد نیاز شهروندان در هسته مرکزی شهر است به صورت ۲۴ ساعته در این منطقه مجاز است.

وی گفت: همچنین تردد ناوگان سنگین و نیمه سنگین  باری در محدوده صدمتری از ساعت ۱۳ الی ۱۵ و ۱۷ الی ۱۹ با محدودیت انجام خواهد شد اما در دیگر ساعات عبور آزاد این ناوگان آزاد است.

کد خبر 396544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.