۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
افزایش درآمد شهرداری بابل

شهردار بابل گفت: درآمد شش ماهه سال گذشته شهرداری حدود ۵۰ میلیاردتومان بوده، اما درآمد شهرداری در این دوره مدیریت شهری به ۹۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی حکیم با اشاره به افتتاح پروژه پایش تصویری این شهر، اظهار کرد:  این پروژه با کمترین هزینه و بدون برون‌سپاری و با دانش کارکنان خلاق شهرداری در حوزه فناوری اطلاعات در هفته‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: شهرداری بابل را با بیش از ۵۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته‌ام که تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آن پرداخت شده، همچنین درآمد شش ماهه سال گذشته شهرداری حدود ۵۰ میلیاردتومان بوده، اما درآمد شهرداری در این دوره مدیریت شهری به ۹۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

شهردار بابل با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم این شهر رفع مشکلات آسفالت محلات و خیابان‌های شهر بود، تصریح کرد: با فعالیت شبانه‌روزی بیش از ۱۶۰ کیلومتر مربع روکش آسفالت انجام شد.

حکیم با اشاره به فاز نهایی کمربندی شرقی دوم گفت: با وزیر راه و شهرسازی نیز در این خصوص جلسات متعددی برگزار شد و در همین راستا بازدیدهایی هم از طرف کارشناسان آن اداره انجام شد که قول مساعد دادند تا در بودجه سال ۱۳۹۹ دیده شود.

وی اظهار کرد: پارک سراج بدون تبلیغات و تحمیل هزینه‌های گزاف به مردم در حال آماده‌سازی است.

شهردار بابل از آغاز فاز نهایی لایروبی رودخانه بابلرود با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: طول اجرای این پروژه سه کیلومتر است که با هدف جلوگیری از خطرات احتمالی در مقابل سیلاب و آبگرفتگی و طغیان رودخانه بابلروداجرا شد.

کد خبر 396539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.