راه‌اندازی کارخانه نوآوری مشهد تا پایان سال ۹۸

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد گفت: تا پایان سال‌جاری کارخانه نوآوری مشهد راه‌اندازی می‌شود.

شهریار آل‌شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارخانه نوآوری مشهد در محل کارخانه سابق کوکاکولا و در زمینی به وسعت ۳.۷ هکتار در حال احداث است.

وی گفت: قرار است کارخانه نوآوری مشهد در اختیار شتاب‌دهنده‌هایی قرار گیرد که استارتاپ‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد افزود: این کارخانه مجموعه ساختمان‌های صنعتی را به کارخانه نوآوری تبدیل می‌کند تا شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی بتوانند فعالیت‌های خود را سامان داده و به مدیریت شهری و رونق شهر کمک کنند.

آل‌شیخ از ایجاد سامانه‌های واحد برای پاسخگویی به مردم خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم مبادی پیام‌رسانی را محدود و سامانه‌های واحد را ایجاد کنیم که در این راستا سامانه ۱۳۷ جهت پاسخگویی در کشور مناسب است.

وی گفت: اپلیکیشن "چشم شهر" در این راستا می‌تواند درخواست‌های سایر دستگاه‌ها را دریافت و به سازمان‌های مربوطه ارائه دهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با اشاره به سیستم سامانه "فاش" تصریح کرد: در سال گذشته سیستم سامانه فاش و سیستم اطلاع‌رسانی شفاف را راه‌اندازی کردیم که اکنون مراحل تکمیلی آن در حال انجام است؛ ابتدا در این سامانه قراردادها را لحاظ کردیم و بعد ثبت قراردادها را کاهش داده و در گام آخر ماموریت‌ها را در این سامانه قرار دادیم.

آل شیخ اظهار کرد: اسناد بودجه قبل و بعد از تصویب نیز در سامانه فاش قابل مشاهده است، البته در گام‌های بعدی فعالیت‌های دیگر را در سامانه قرار خواهیم داد.

کد خبر 396515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.