گیتی پسند میهمان ۱۰ تایی ها/ هایپر به دنبال خاموش کردن ستاره

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با انجام هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد؛ گیتی پسند در بندر عباس به میهمانی آذرخش می رود و هایپرشهر در شاهین شهر میزبان ستارگان ورامین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در حالی از ساعت ۱۷ امروز -سه‌شنبه ۲۳ آبانماه- با انجام ۷ دیدار همزمان پیگیری خواهد شد که گیتی پسند در بندرعباس میهمان و هایپرشهر در شاهین شهر میزبان هستند.

تکرار خاطرات خوش

در حالی  ۱۵ هفته از این مسابقات گذشته است که  مس سونگون با ۳۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و گیتی‌پسند و فرش آرا با ۲۹ امتیاز در تعقیب مس سونگون هستند. تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته شانزدهم لیگ برتر مهمان آذرخش بندرعباس است، در دیدار رفت که در هفته سوم لیگ برتر برگزار شد، گیتی‌پسند در سالن پیروزی اصفهان آذرخش را با نتیجه ۱۰ بر ۲ تحقیر کرد.

گیتی‌پسند  هفته گذشته موفق شد در برابر حفاری اهواز با یک گل پیروز شود و امروز نیز به دنبال تکرار پیروزی دور رفت برابر آذرخش بندرعباس خواهد بود. آذرخش هفته گذشته در یک بازی پر گل مقابل شاهین کرمانشاه با نتیجه هفت بر هفت متوقف شد و با ۱۴ امتیاز تیم دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

هایپر به دنبال حاشیه امن

در ادامه رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال نماینده دیگر استان اصفهان در شاهین‌شهر باید به مصاف ستارگان ورامین برود. هایپر شرایط خوبی ندارد و با ۱۷ امتیاز تنها ۶ امتیاز با قعر نشین جدول فاصله دارد و نباید به برد هفته گذشته در مقابل اهورا مغرور شود.

هایپر با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول و ستارگان ورامین با ۲۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند. هایپر شاهین شهر و ستارگان ورامین ر دیدار دور رفت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. مصطفوی و شاگردانش با توجه به امتیاز میزبانی امروز کار سختی در شاهین شهر نخواهند داشت و باید میتوانند با کسب سه امتیاز این دیدار حاشیه امنیت خوبی را برای خود ایجاد کنند.

برنامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال مردان به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه، ساعت ۱۷

آذرخش بندرعباس - گیتی‌پسند اصفهان

هایپر شاهین‌شهر - ستارگان ورامین

مس سونگون ورزقان - سن‌ایچ ساوه

فرش ‌آرا مشهد - شهروند ساری

مقاومت شهرداری البرز - لبنیات ارژن شیراز

سوهان محمدسیما قم - شاهین کرمانشاه

شرکت ملی حفاری - اهورای بهبهان

بیشتر بخوانید:

کد خبر 396505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.