قدر یادگار تونی را بدانیم

سیصد و سی و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قدر یادگار تونی را بدانیم " تیتر اصلی این روزنامه است که اشاره به آمادگی بالا و نمایش فوق العاده گلر های سپاهان در این تیم و همچنین تیم های ملی در رده های مختلف سنی دارد ، امیر حسین نیک پور ، علی کیخسروی ، شهاب عادلی و پیام نیازمند گلر های حال حاضر سپاهان در تیم های ملی جوانان ، امید و بزرگسالان هستند و حالا آنها در لباس تیم ملی وظیفه حراست از دروازه تیم های ملی را بر عهده دارند . نقطه مشترک گلر های سپاهان کسی نیست جز روی تاوارس مربی گلر های سپاهان که با تونی اولیویرا مربی اسبق تراکتور به ایران آمد و سپس در ایران ماندگار شد .

"سپاهان امسال کوتاه نمی آید" عنوان دیگری از این روزنامه است که به نمایش خیره کننده سپاهانی ها در هفته های ابتدای لیگ اشاره دارد. در این مقاله آمده است طبق پیش بینی ها سپاهانی ها به همراه تراکتور ،استقلال ، پرسپولیس و شهرخودرو خیلی زود خود را از سایر تیم ها جدا کردند ، نمایش زرد پوشان نصف جهان در کنار هماهنگی بالای خط دفاعیشان ، آنها را بیش از بیش شایسته و گزینه اول قهرمانی لیگ می کند .

"شارژ مالی بازیکنان ذوب آهن " تیتر پایانی این روزنامه است که اشاره به اتفاقات باشگاه ذوب آهن دارد . از باشگاه ذوب آهن خبر میرسد که مدیران این تیم  ۱۰ درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنانشان را پرداخت کردند که تا کنون مجموع پرداختی هایشان به بیست درصد میرسد. قرار است اگر روند امتیازگیری گاندوها صعودی باشد ده درصد دیگر هم توسط مدیران پرداخت شود.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 396504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.