۲۰ درصد خدمت رسانی به زوار اربعین از سوی بنیاد مستضعفان بوده است

رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین گفت: بنیاد مستضعفان در حماسه بزرگ اربعین نقش خوبی ایفا کرد و بر اساس آمارهای موجود حدود ۲۰ درصد از خدمت رسانی به زوار اربعین ۹۸ توسط بنیاد مستضعفان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی بنیاد مستضعفان در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت: 

رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم تکریم از خادمین بنیاد مستضعفان در اربعین گفت: تمام کارکنان بنیاد مستضعفان داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی در خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) شرکت کردند. خدا به ما لیاقت داد تا علاوه بر خدمت به زوار در دو مقطع کمبود آب در مرزها بتوانیم سقای مردم باشیم.

پرویز فتاح در ادامه با تاکید بر نقش تمام زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان در خدمت‌رسانی به زوار اربعین گفت: در اربعین امسال بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از زوار اربعین از خدمات بنیاد مستضعفان استفاده کردند و این سند افتخاری برای این نهاد انقلابی است.

در ادامه این مراسم رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین گفت: بنیاد مستضعفان در حماسه بزرگ  اربعین نقش خوبی ایفا کرد و بر اساس آمارهای موجود حدود ۲۰ درصد از خدمت رسانی به زوار اربعین ۹۸ توسط بنیاد مستضعفان بوده است.

حسن پلارک با اشاره به تامین آب مورد نیاز زوار در دو مقطع حساس مراسم اربعین گفت: اگر مدیریت، پیش‌بینی و همکاری بنیاد مستضعفان در آبرسانی به زوار حسینی نبود در دو مرز شلمچه و مهران با بحران مواجه می‌شدیم.

کد خبر 396491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.