"مشهد" ایستگاه نهم نمایشگاه شهر هوشمند

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند در مشهد خبر داد و گفت: این نمایشگاه بهمن ماه سال‌جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

محمدجواد رجائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شرکت‌های داخلی فعال در زمینه هوشمندسازی نظام‌های پرداخت شهری همراه با پیمانکاران عمده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شاکله اصلی نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: علاوه بر شرکت‌های فعال کشور و پیمانکاران عمده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌ای از استارتاپ‌های فعال و نوپای مرتبط با حوزه شهر هوشمند نیز حضور فعال خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: استارتاپ‌های خط‌شکن، حامیان استارتاپ‌ها (شتاب‌دهنده‌ها) و استارتاپ‌های نوپا، ترکیب بخش استارتاپی نمایشگاه را تشکیل خواهند داد.

رجائیان با بیان اینکه در نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند، برترین شرکت‌های ارائه‌ دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور یافته و تبادل اطلاعات و معرفی خدمات خواهند داشت، اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه، با حضور شهرداری‌های کلانشهرهای کشور "نمایشگاه مدیریت شهری" که نقشی مهم و مؤثر در برقراری ارتباط دوسویه میان خدمات‌دهندگان و خدمات‌گیرندگان دارد برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، ارائه دستاوردهای شهرداری مشهد در مشارکت با شرکت‌های فعال بخش خصوصی، خدمات شهرداری الکترونیک و نرم‌افزار "شهر من" در کنار برگزاری نشست تخصصی مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات کلانشهرهای کشور، از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

کد خبر 396490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.