جونیور تا آخر هفته فسخ می‌کند/ استرا لژیونر هفته

خبرها حاکی از آن است که مهاجم برزیلی بی کیفیت پرسپولیس با مدیران این تیم بر سر فسخ به توافق رسیده است و این امر تا آخر هفته اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فسخ احتمالی جونیور با پرسپولیس، اخطار سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم برای پرداخت مطالبات و شایعات حضور بیرانوند در لیست نامزدهای مرد سال آسیا مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی صبح امروز-سه شنبه ۲۱ آبان- است.

"جونیور تا آخر هفته فسخ می‌کند" عنوان اول "خبرورزشی" است که از فسخ احتمالی برزیلی بی کیفیت پرسپولیس می‌دهد مهاجمی که دلیل آمدن و رفتن آن بر همه پوشیده بوده و است و باید دید مبلغ قرارداد او از کجا پرداخت خواهد شد.

"گل" با عنوان "فرجه یک ماهه به باشگاه از نارضایتی کالدرون" از پرداختی های پرسپولیس نوشت، موضوعی که البته جدی به نظر نمی‌رسد و احتمال فسخ او در نیم فصل چیزی نزدیک به صفر است.

مهاجمان خارجی بی کیفیت و گران قیمت و استعدادهای جوانی که هرگز جایی برای نشان دادن نبوغ خود ندارند همواره سوژه نقد روزنامه‌ها بوده است، این بار "ایران ورزشی" با عنوان "آریا ارزان ترین پدیده جونیور گران ترین خارجی" از تقابل قراداد این دو در پرسپولیس نوشت.

"استراماچونی لژیونر هفته" عنوان "هدف" در خصوص انتخاب سرمربی استقلال به عنوان بهترین ایتالیایی شاغل در خارج از کشور در هفته جاری نوشت، موضوعی که انگیزه استرا و استقلال را دو چندان خواهد کرد.

"ظاهراً در باشگاه پولی برای خرید شن هم وجود ندارد" عنوان اول "ابرارورزشی" در خصوص اظهارات انتقادی کالدرون است و گویا مشکل مالی سرخابی ها بعد از استرا به کالدرون نیز فشار آورده است.

"خصوصی سازی تا سال آینده کنسل شد" عنوان "پیروزی" است که خبر از اتفاقی تکراری می‌دهد عقب افتادن دوباره خصوصی سازی سرخابی ها که دیگر چیزی شبیه رویا شده است.

کد خبر 396484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    0 0
    به همین خیال باش. سال اینده هم می گویند به خاطر مردم از واگذاری استقلال وپرسپولیس معذوریم انشااله دولت بعد انجام دهد .