اجرای عملیات نورپردازی و زیباسازی خیابان میرزای شیرازی در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات نورپردازی و زیباسازی خیابان میرزای شیرازی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای اجرای نورپردازی و زیباسازی خیابان میرزای شیرازی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص محرومیت‌زدایی در منطقه ۱۰ تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در محله‌های محروم این منطقه یکی از رویکردهایی است که از سوی مدیریت شهری دنبال می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: در همین ارتباط، مجموعه فرهنگی حصه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حال اجرا است که امیدواریم دهه فجر امسال این پروژه افتتاح شود.

وی با بیان اینکه خیابان هفت تیر و مصلی دو پروژه تکمیل شده‌ای است که در آینده نزدیک در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده که ۲۲۰ متر طول و ۲۴ متر عرض دارد، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهبازی عنوان کرد: اجرا شدن پروژه خیابان مصلی به منظور روان‌سازی ترافیک این نقطه از شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه‌های پیاده‌روسازی در سطح منطقه ۱۰، تصریح کرد: امسال پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین، صباحی و ضلع شمالی میدان قدس با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام می‌شود همچنین در راستای مناسب‌سازی مسیرهای تردد شهروندان، پیاده‌روسازی خیابان‌های حکیم اسدی، امامزاده ابراهیم، شهید حیدری، شهروند، میرزا نصیر و شهید حسین صفوی‌نژاد انجام شده است .

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی حدفاصل خیابان پروین تا خیابان همدانیان به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است و برای آن افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است

وی با اشاره به دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در خصوص پیاده‌روسازی این منطقه گفت: در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای پیاده‌روسازی خیابان معلم واقع در خیابان حکیم شفاهی دوم پیش‌بینی خواهد شد.

شهبازی از افتتاح و بهره‌برداری پروژه مشارکتی زمین‌های ورزشی روباز در پارک تمدن حاشیه اتوبان آقابابایی خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه کلکتور «انتقال آب» شرقی‌غربی و مخازن پیش‌بینی شده آن، نزدیک به چهار میلیارد تومان هزینه شده و اجرا شدن این پروژه در توسعه و نگهداری فضای سبز این منطقه بسیار مؤثر است.

کد خبر 396477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.