ساماندهی محور دردشت با ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از ساماندهی محور دردشت خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: محور دردشت از محدوده بازارچه پاگلدسته شروع و با گذر از مسجد پاگلدسته، مدرس بوعلی‌سینا و مدرسه شفیعیه به خیابان ابن سینا رسیده و سپس با گذر از بازارچه دردشت به سمت دو منار دردشت، مقبره سلطان بخت‌آغا رسیده و از آنجا به عصارخانه و حمام شیخ بهائی و نهایتاً به میدان امام علی (ع) منتهی می‌شود.

وی افزود: محور تاریخی – گردشگری دردشت به طول ۲.۵ کیلومتر حدفاصل ابن سینا- خیابان ابن سینا – بازارچه دردشت- حمام دردشت- کاروانسرا- کتابخانه- مسجد- عصارخانه شیخ بهایی – بازار بزرگ اصفهان و میدان امام علی(ع) است.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: به دنبال ساماندهی بخش‌هایی از محور دردشت در سالهای گذشته از جمله کفسازی کوچه پاچنار(شفیعیه)، بازار دردشت و بازار دو منار دردشت، ساماندهی بخش دیگری از این محور که از انتهای بازار دردشت شروع شده و با گذر از بازار دومنار دردشت به بازار شیخ بهایی ختم می‌شود آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه برای رفاه حال شهروندان و ساکنین در فازهای ۱۰۰ متری به صورت جداگانه اجرا خواهد شد.

فیض با بیان اینکه برای اجرای پروژه ساماندهی محور دردشت ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: اجرای این پروژه مانند سایر گذرها شامل تخریب آسفالت، خاکبرداری، زیر سازی و بلوک فرش است.

کد خبر 396474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.