اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهر دهاقان

دبیر شورای ترافیک دهاقان از اصلاح نقاط حادثه‌خیز و اجرای طرح‌های ترافیکی در مناطق مختلف این شهر خبر داد.

اسماعیل صالحپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دهاقان با اشاره به اجرای طرح آرام‌سازی تردد در معابر این شهر با نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: در نقاط حساس سرعتکاه‌ و در سایر مناطق نیوجرسی و چراغ‌های هشداردهنده نصب شده است.

وی با اشاره به بررسی نقاط حادثه‌خیز برون‌شهری و اقدامات لازم در خصوص رفع معایب مربوط به این نقاط، افزود: محور جاده منطقه کوهستانی آستانه نیاز به تعریض و کوه‌بری دارد و انتظار می‌رود این عملیات تا یک ماه دیگر به اتمام برسد و پیچ‌های خطرناک نیز در حد امکان حذف شود.

دبیر شورای ترافیک دهاقان از اصلاح هندسی کمربندی این شهر واقع در بلوار گلستان تا میدان حکیم قشقایی خبر داد و خاطرنشان کرد: فاز نخست طرح از مقابل بیمارستان شهدا و اتصال به بلوار حجاب تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم فاز دوم نیز تا پایان فصل پاییز تکمیل شود.

صالحپور با اشاره به اجرای طرح آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در مهدهای کودک و مدارس، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی راکبان موتورسیکلت با موضوع اصول رانندگی صحیح و مزایای استنفاده از کلاه ایمنی در مساجد شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای اصلاح تقاطع‌های همسطح شهر دهاقان، خاطرنشان کرد: تاکنون چهار مورد از این تقاطع‌ها اصلاح و چند مورد نیز پس از تصویب در جلسه آینده شورای ترافیک، اصلاح می‌شود.

دبیر شورای ترافیک دهاقان، افزود: جهت ارتقاء امنیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، پل عابر پیاده نصب شده که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 396470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.