اجرای ۱۱۰ برنامه در هفته فرهنگی گرگان

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: بیش از ١١٠ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ویژه گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، حسن افروشه در نخستین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اظهار کرد: هفته فرهنگی گرگان از ٩ آذرماه همزمان با سالروز ورود امام حسن عسگری(ع) به گرگان آغاز و تا ١٦ آذرماه همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ١١٠ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ویژه گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های محله‌ای، همایش‌ها و کارگاه‌های مختلف و مسابقات ورزشی در محلات از برنامه‌های اصلی این جشنواره است.

افروشه گفت: برگزاری ورکشاپ‌های خوشنویسی، شب شعر آئینی، محفل انس با قرآن، جشنواره فرهنگی در مساجد، برپایی نماشگاه صنایع دستی و سوغات گرگان، جشنواره غذا و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی از نامگذاری هر یک از روزهای این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن و جشن میلاد امام حسن عسکری(ع)، اجرای تور گردشگری گرگان‌گردی و برگزاری مسابقات کتابخوانی از برنامه‌های پیشنهادی برای این هفته است که طبق جدول زمانبدی اجرا خواهد شد.

کد خبر 396463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.