۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
حق ندارید کم بیاورید

سرمربی تیم ملی کاراته در نخستین جلسه اردوی تیم ملی گفت: باید پر قدرت به فکر آینده خود باشید و از این فرصت استفاده کنید. هیچ کدامتان حق ندارید زیر فشار تمرینات کم بیاورید و خسته شوید.

به گزارش ایمنا، جلسه اردوی تیم ملی کاراته ایران برای حضور در آخرین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ در اسپانیا در راه افزایش امتیاز جهت کسب سهمیه‌های المپیک از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

علی اصغر آسیابری، صالح اباذری، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب پنج کاراته‌کای ایران هستند که برای کسب سهمیه‌های المپیک در دو وزن به دنبال افزایش امتیاز رنکینگ تلاش می‌کنند.

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته از ملی‌پوشان خواستار جدیت هر چه بیشتر آن‌ها برای کسب موفقیت شد.

وی خطاب به نفرات حاضر در اردو گفت: این اردو اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از مهمترین اردوهای تیم ملی است. از جوان‌ترهای تیم می‌خواهم در این راه کمک حال نفرات اصلی باشند و قدر این موقعیت را بدانند. باید پر قدرت به فکر آینده خود باشید و از این فرصت استفاده کنید. هیچ کدامتان حق ندارید زیر فشار تمرینات کم بیاورید و خسته شوید.

هروی خاطرنشان کرد: حضور در اردوهای تیم ملی و تلاش برای موفقیت در کسب سهمیه و سپس المپیک هدف اصلی همه ما است و در این راه باید سختی‌ها را با انگیزه بالا و داشتن اهداف بزرگ پشت سر بگذاریم. امثال پورشیب، عسگری و ... سال‌ها زحمت کشیده‌اند تا به این جایگاه رسیده‌اند، بنابراین جوان‌ترهای تیم نیز باید با تلاش زیاد به قله‌های جهانی برسند.

هروی در حین تمرینات خطاب به ملی پوشان گفت: در تمرین هم مثل میدان‌های رسمی با جدیت مبارزه کنید.

کد خبر 396450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.