طرح شبکه آب شرب پایدار در مناطقی از گلپایگان اجرا می‌شود

رئیس بخش فنی و مهندسی شرکت آبفای گلپایگان گفت: در راستای اقدامات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، طرح شبکه آب شرب پایدار برخی مناطق شهر گلپایگان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، وحید شهبازی شامگاه دوشنبه در جلسه کمیسیون حفاری، اظهار کرد: تامین آب شرب پایدار به ویژه در مواقع بحران و پیک مصرف در تکلیف شرکت آب و فاضلاب است و به همین منظور خطی طراحی کردیم تا در این مواقع آب شرب پایدار تامین شود.

رئیس بخش فنی و مهندسی شرکت آبفای گلپایگان افزود: از محل تصفیه خانه آب شرب گلپایگان تا رباط ابلولان خطی به طول پنج کیلومتر اجرا شده که اعتبار طرح و خرید لوله تامین شده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

شهبازی گفت: این طرح سه میلیارد تومان اعتبار در بر دارد که شامل ۲.۵ میلیارد تومان برای خرید لوله، ۵۰۰ میلیون تومان اتصالات و هزینه اجرای آن ۷۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه اگر مقدمات انجام شود این طرح ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این خط در راستای پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اجرا شده است.

رئیس بخش فنی و مهندسی شرکت ابفای گلپایگان افزود: این طرح آب شرب پایدار مناطق رباط ابلولان، سررباطان، خیابان شهید عابدی، ۱۲ متری فجر، کوچه‌های شهید آمسیح و قسمتی از جنوب شهر را تامین می‌کند به طوری که روی فشار آب شرب شهری اثر گذار است و سعی داریم آب قابل استاندارد را با کمک این شبکه تأمین کنیم.

کد خبر 396447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.